Flødebollen skriver:
Er I aldrig bange for, at I aldrig får et barn? Jeg overvældes af følelsen - nok en kombination af, at der sker meget omkring mig. Men hvad nu, hvis jeg aldrig bliver gravid igen? Hvis jeg aldrig får mit største ønske opfyldt - det er jo desværre ikke alle, der er garanteret en baby.. Tænk hvis jeg er en af dem, der har trukket et kort strå?
Som du selv siger, så jo jeg er pisse bange for det ikke lykkedes!!
Vi kender folk det aldrig lykkes for og det skræmmer mig helt vildt. Jeg ved godt at statistisk set osv så burde vi kunne få et barn, men efter 2 år i behandling og 1 år med at prøve inden, så bliver man sq lidt urolig!
Jeg har aldrig prøvet at have to streger og det stresser helt vildt og så høre på folk sige, at hvis jeg nu bare slappede lidt af og ikke tænkte på det, så ville det nok sket helt af sig selv - FUCK hvor er jeg træt af den besked. Hvordan svarer man pænt, at de er nogle uvidende fjolser, når de prøver at være søde.
Jeg ved ikke, hvordan man snart holder modet højt, og smiler pænt hver dag, når jeg nogle dage har allermest lyst til at bare at skrige meget højt eller stortude. Hvis jeg vidste hvordan jeg slappede af og ikke tænkte på baby, så ville jeg da gøre det
Men nu består hverdagen altså af hormoner piller og sprøjte og læge tider, så glemmer man det altså ikke bare lige sådan.
Forstår ikke, at man ikke må få lov til at tage en psykisk pause fra hverdagen, få lov til at gemme sig i en uges tid, tag væk fra hverdagen og alle de gravide omkring en, og så komme tilbage i kampform, tage sit smil på, og gøre sin pligt på arbejdet.