Er i aldrig bange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.768 visninger
25 svar
22 synes godt om
21. januar 2016

Flødebollen

Er I aldrig bange for, at I aldrig får et barn? Jeg overvældes af følelsen - nok en kombination af, at der sker meget omkring mig. Men hvad nu, hvis jeg aldrig bliver gravid igen? Hvis jeg aldrig får mit største ønske opfyldt - det er jo desværre ikke alle, der er garanteret en baby.. Tænk hvis jeg er en af dem, der har trukket et kort strå?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2016

esioul

Flødebollen skriver:

Er I aldrig bange for, at I aldrig får et barn? Jeg overvældes af følelsen - nok en kombination af, at der sker meget omkring mig. Men hvad nu, hvis jeg aldrig bliver gravid igen? Hvis jeg aldrig får mit største ønske opfyldt - det er jo desværre ikke alle, der er garanteret en baby.. Tænk hvis jeg er en af dem, der har trukket et kort strå?

Jeg tror alle i behandling har de tanker, jeg har dog altid vidst det nok skulle blive os, enten naturligt. Via reagensglas, ægdonation eller adoption.

Anmeld Citér

21. januar 2016

o1Mutte

De tanker er helt normale. Jeg havde dem selv endda så meget jeg endte med en depression. Den fik jeg behandlet via samtaler med en psykolog.

Jeg er idag gravid så heldigvis kan det da lykkes <3

3 æu og 9 æo senere altså Troen var væk, men håbet var der stadig  

Anmeld Citér

21. januar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jo! Det er lige præcis den usikkerhed og frygt som man skal leve med hver dag, når man er i behandling. Frygten for at det ikke lykkes, for hvad alternativerne er, for hvor længe man kan eller skal blive ved med at kæmpe... for om lægerne nu har fundet ud af hvad det virkelig er galt, eller om det blot er et spørgsmål om tid... det hele!

Den barske virkelighed er at der ikke er nogen garantier i den verden. Og det er så umenneskeligt at leve med. Derfor gør det også nogen gange ondt når omverdenen i bedste mening siger "det skal nok gå" - for vi ved jo godt, at det har de ingen mulighed for at vide med sikkerhed...

Jeg ved ikke hvad man gør med frygten. Andet end at give den en lille plads derinde og prøve at acceptere at den bor side om side med troen, håbet, sorgen og alt det andet...

De bedste tanker til dig...

Anmeld Citér

21. januar 2016

Flødebollen

o1Mutte skriver:

De tanker er helt normale. Jeg havde dem selv endda så meget jeg endte med en depression. Den fik jeg behandlet via samtaler med en psykolog.

Jeg er idag gravid så heldigvis kan det da lykkes <3

3 æu og 9 æo senere altså Troen var væk, men håbet var der stadig  

Har også fulgt Din kamp - og så skønt for jer at det nu lykkedes

Anmeld Citér

21. januar 2016

Flødebollen

esioul skriver:

Jeg tror alle i behandling har de tanker, jeg har dog altid vidst det nok skulle blive os, enten naturligt. Via reagensglas, ægdonation eller adoption.

Det lyder dejligt. Jeg er også overvejende positiv, men ind imellem overvældes jeg bare af - modløshed

Anmeld Citér

21. januar 2016

esioul

Flødebollen skriver:

Det lyder dejligt. Jeg er også overvejende positiv, men ind imellem overvældes jeg bare af - modløshed

Og det gør man. Det hele føles ganske håbløst når de overvælder en. 

Anmeld Citér

21. januar 2016

Flødebollen

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jo! Det er lige præcis den usikkerhed og frygt som man skal leve med hver dag, når man er i behandling. Frygten for at det ikke lykkes, for hvad alternativerne er, for hvor længe man kan eller skal blive ved med at kæmpe... for om lægerne nu har fundet ud af hvad det virkelig er galt, eller om det blot er et spørgsmål om tid... det hele!

Den barske virkelighed er at der ikke er nogen garantier i den verden. Og det er så umenneskeligt at leve med. Derfor gør det også nogen gange ondt når omverdenen i bedste mening siger "det skal nok gå" - for vi ved jo godt, at det har de ingen mulighed for at vide med sikkerhed...

Jeg ved ikke hvad man gør med frygten. Andet end at give den en lille plads derinde og prøve at acceptere at den bor side om side med troen, håbet, sorgen og alt det andet...

De bedste tanker til dig...

Den er der. Og må gerne være der. Ind imellem fylder den bare for meget. Synes faktisk det er pisse uretfærdigt det hele og jeg ville ønske jeg kunne blive forsikret om at det blev vores tur.. Sidste forsøg ledte jeg efter tegn og signaler. Ikke på min krop, men sådan i det hele. Efter samtaler med clairvoyant osv prøver jeg at være mere åben, men føler mig fandeme tosset i låget ind imellem når jeg smiler af tallene 22.22, 11.11, ser sommerfugle, når det sner.. Altså. Gak gak

Anmeld Citér

21. januar 2016

Flødebollen

esioul skriver:

Og det gør man. Det hele føles ganske håbløst når de overvælder en. 

Fuldstændig 

Anmeld Citér

22. januar 2016

o1Mutte

Flødebollen skriver:

Har også fulgt Din kamp - og så skønt for jer at det nu lykkedes

Det er rigtig dejligt at det endelig lykkes det har virkelig været en hård kamp. 

Håber det lykkes for jer andre også 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.