Hvis man selv kunne vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2016

lineog4

Har ønsket mig en pige alle 4 gange jeg var gravid. Første gang var jeg overbevist om det var en dreng med brune øjne og ud kom en pige med blå øjne (min hemmelige drøm). Da jeg så blev gravid igen ønskede jeg mig at gentage succesen og få en til af storesøster. Det fik jeg ikke, men jeg fik en pige som jo desværre viste sig havde en fabrikationsfejl som betød der ikke var er langt liv til hende.

de næste to gange ønskede jeg mig brændende en pige og fik drenge begge gange - og ville ikke bytte dem for en million piger. Og jeg er glad for jeg fik lov at opleve en dreng for den forbindelse mellem mig og dem er bare noget andet end min forbindelse med deres storesøster. Men er også så taknemmelig for jeg fik lov at få en pige og hun vokser op og forhåbentlig overlever mig med mange mange mange år. Og skulle jeg have flere børn forresten så ønsker jeg mig gen en pige, men ville være glad for at byde en dreng velkommen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2016

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg venter mit første barn (er 23 uger henne), som er en lille dreng. Jeg ønskede mig rigtig meget en pige inden, faktisk så meget at jeg frygtede at jeg ville blive slemt skuffet hvis det ikke var det. Det blev jeg dog ikke. Da jeg så min lille prins på skærmen var skuffelse den sidste ting jeg kunne føle. Var bare hel varm af kærlighed over for det lille menneske i min mave.  Jeg drømmer om mange børn, gerne 3-4 stykker. Jeg håber stadig at 1 af dem bliver en pige, så jeg får lov til at opleve den verden også. Det kunne være super vildt at få lov til at opleve begge verdener! Men når det er sagt, så kunne jeg også sagtens se mig selv omringet af 4 voksne sønner der står klar og beskytter og ind imellem opvarter deres gamle mor.  

Anmeld Citér

11. januar 2016

Yoggibear

Anonym skriver:

Hvis du selv kunne vælge kønnet på dit første barn hvad ville du så vælge? 

Vi har kæmpet længe for et barn og derfor er jeg nået til et punkt der hedder så længe barnet er sundt og rask så er jeg ligeglad med om der er tap eller ej. Jeg vil bare elske det. 

Anmeld Citér

11. januar 2016

Anonym

Jeg har stemt blankt, for jeg er faktisk ligeglad.. ☺️

Bare barnet var sundt og raskt 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

Jeg ønskede mig bare en pige første gang men jeg fik 2 enæggede tvillingedrenge! Heheh denne gang er det også en dreng og jeg har det ærlig talt bedre med at få en dreng end en pige. Jeg er da ked af at jeg ikke får mig en pige men hva pokker, jeg elsker dem jo fuldstændig ligeså højt uanset hvilket køn  måske vi kan få en efternøler om 10år hehe

Anmeld Citér

12. januar 2016

CarinaSB

Anonym skriver:

Da jeg var gravid med den første ønskede jeg mig en dreng, og det fik jeg :) Da jeg var gravid 2 gang ville jeg gerne have en pige så jeg havde en af hver. Men ud kom en lille dreng mere :) Og vi skal ikke have flere :) Men jeg er super lykkelige for mine 2 drenge og vil på ingen måder bytte dem for noget. Jeg elsker dem ubetinget og lige så meget jeg lære dem her i livet, ja lige så meget lære de mig <3

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.