Hvis man selv kunne vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kønnet

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.568 visninger
25 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. januar 2016

Anonym trådstarter

Hvis du selv kunne vælge kønnet på dit første barn hvad ville du så vælge? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2016

Becks

Jeg har stemt blankt, for jeg er faktisk ligeglad.. ☺️

Bare barnet var sundt og raskt

Anmeld Citér

11. januar 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har stemt blankt, da jeg ikke mener, at man skal have mulighed for, at bestemme kønnet selv. Hvad køn er mere værd end det andet køn?

Anmeld Citér

11. januar 2016

SaraSH

Da vi faldt ud af at jeg var gravid, håbede og ønskede jeg det var en pige da min mand har 2 drenge i forvejen  

men vi fik den dejligeste søn og jeg kan slet ikke forestille mig hvis det skulle ha været en pige 

Anmeld Citér

11. januar 2016

charthys

Anonym skriver:

Ja se, Vorherre og jeg har en indforstået vittighed i det her spil. 

Jeg har alle tre gange fået det modsatte at det jeg selv ville have valgt, om end jeg i bund og grund er ligeglad. Jeg har en dreng og to piger

Nu er jeg næsten vedtermin med fjerde og sidste barn, og ville gerne slutte af med en dreng. Jeg har egentlig været sikker på at jeg netop af denne grund ville få en tredje datter, men!! Jeg tror faktisk det er en dreng,  - det får vi jo snart at se.

Jeg har gættet rigtigt med de tre andre,  så mon ikke også jeg gør det her  

Anmeld Citér

11. januar 2016

modesty

Jeg ønskede mig, i al hemmelighed, en pige. Vi havde været gennem IVF behandling, og jeg var lykkelig over at det overhovedet lykkedes os at blive gravide. Men hvis jeg selv kunne vælge, ville jeg have valgt en pige.

Vi fik en dreng - og det er jeg SÅ glad for! Både fordi han er den helt utroligt dejlige dreng som han er. 

Og fordi jeg er så lettet over at undgå de enorme mængder pigefnidder og intriger som allerede er i fuld flor her i børnehavealderen. Stakkels små hunkøn.  

Nu kan jeg slet ikke forestille mig at have en pige. Ikke at der er noget som helst i vejen med piger - jeg er jo selv én  . 

Anmeld Citér

11. januar 2016

SandraXOXO

Jeg ønskede mig en pige. Og fik en pige men var også blevet glad for en dreng. Ved barn nr to ville jeg gerne ha en dreng. Og det fik jeg og ved barn nr tre ville jeg gerne ha endnu en pige og det blev en pige  hvis jeg skal ha flere vil jeg gerne ha en dreng men bliver lige så glad for en pige  

Anmeld Citér

11. januar 2016

Anonym

Jeg ville helst have en pige (som jeg også fik), mest fordi jeg har hørt historier om at piger ofte er hurtigere til at lære potten osv, og de ofte er gode til at hive de yngre med. Aner ikke om det er sandt, er nok en skrøne  Men så længe barnet er sundt og rask er det egentlig lige meget 

Anmeld Citér

11. januar 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Da jeg var gravid ønskede jeg mig i al hemmelighed en pige, og det var det også Kan ikke sige hvorfor, men sådan havde jeg det.

I min næste graviditet er jeg faktisk ligeglad, for nu har jeg en pige

Anmeld Citér

11. januar 2016

Camilze

Både og. En dreng som den første ville have været fin, jeg har selv én storebror (vi er to børn), og jeg synes, at det er så skønt med en storebror, der passer på mig, men en storesøster kan jo også sagtens passe på en evt. lillebror Jeg er glad for min lille prinsesse, der vokser inde i mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.