Hvis man selv kunne vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2016

FruStolpe

Anonym skriver:

Hvis du selv kunne vælge kønnet på dit første barn hvad ville du så vælge? 

Nu har jeg allerede 2 dejlige piger.  Men jeg har nu stemt dreng... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Har stemt blankt.

Har allerede 2 børn, men ville sådan set være ligeglad. Bare det var sundt og rask. 

Fik forresten dreng først og pige som nr. 2. Kunne godt tænke mig en dreng hvis vi skal have flere, men ville blive lige så glad for en pige. 

Anmeld Citér

11. januar 2016

Xolia

Anonym skriver:

Jeg har stemt pige - men det er ikke i forhold til mit første barn, dem har jeg nemlig 4 af ;-)
Jeg har heller ikke stemt som hvad jeg husker jeg tænkte ved min den første, for det kan jeg ikke.

Jeg har stemt ud fra hvis jeg selv kunne bestemme ved en 5. graviditet - og der ville det være en pige (har 3 drenge og 1 pige) da min kæreste (far til de 2 yngste, drenge) altid godt har kunne tænke sig en pige ;-)

Anmeld Citér

11. januar 2016

ninibadini

Jeg ville nok allerhelst have haft en pige, men er også lykkelig for min dreng. Tænker slet ikke over kønnet lige nu. Han har to fætre som er født inden for et halvt år og tror de får det så skægt. Det havde jo været noget andet med en pige. Men næste gang vil jeg nu altså gerne have en pige

Anmeld Citér

11. januar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

ved første barn var kønnet ikke så stor betydning. Bare den var sund og rask. Fik en dreng. Dog ikke rask.

ved anden graviditet ønskede jeg en pige for at få begge køn. Men en dreng var også velkommen.

vi fik en dejlig dreng.

tredje graviditet ønskede jeg brændende en pige og var bange for at jeg ville blive rigtig skuffet hvis det blev en dreng. Vi fik en dejlig pige.

spørger vi min mand har hans største ønske igennem 3 graviditeter var en pige. Han fik til sidst sin vilje.

vores datter vilje.

Anmeld Citér

11. januar 2016

EAF

hannetheis skriver:

ved første barn var kønnet ikke så stor betydning. Bare den var sund og rask. Fik en dreng. Dog ikke rask.

ved anden graviditet ønskede jeg en pige for at få begge køn. Men en dreng var også velkommen.

vi fik en dejlig dreng.

tredje graviditet ønskede jeg brændende en pige og var bange for at jeg ville blive rigtig skuffet hvis det blev en dreng. Vi fik en dejlig pige.

spørger vi min mand har hans største ønske igennem 3 graviditeter var en pige. Han fik til sidst sin vilje.

vores datter vilje.

Har I så døbt/navngivet jeres datter Vilje? Hvis I har, så vil jeg sige at lige i jeres situation med jeres store ønske om en pige, så passer det ubeskriveligt perfekt til hende  

Anmeld Citér

11. januar 2016

EAF

Jeg ønskede mig ret meget en lille pige da jeg blev gravid, men idag - 2 dage før min søn bliver 6 år ville jeg aldrig nogensinde undvære min dreng til fordel for en fantasi om hvordan det ville være at have en pige. Jeg har aldrig nogensinde været mere stolt af min dreng end jeg er idag og ingen og intet vil kunne stikke dette. Han vinder hjerter overalt, er fantasifuld, velopdragen, sjældent syg, iderig, kærlig, høflig, legesyg, opfindsom, nysgerrig, åben og imødekommende overfor alt og alle, beskeden og dejligt konfronterende og nævenyttig og træls i ny og næ, ligesom han skal være. Vi får nok ikke flere børn, men skulle jeg ønske mig endnu et barn så ville jeg gerne have en pige, for at prøve begge verdener. Og skulle det blive en dreng mere, får han verdens dejligste storebror. 

Anmeld Citér

11. januar 2016

MorTilN

Jeg har stemt pige og det har jeg altid tænkt fra barns ben af at jeg skal have en pige. Men den dag i dag jeg vil blive lige så glad for en dreng, det der trækker mod pigen er alle de søde kjoler Oman kan købe, men man kan jo finde lige så meget pænt tøj til drenge 

Jeg er endelig ligeglad med kønnet, bare det er et sundt og velskabt barn.

Anmeld Citér

11. januar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
EAF skriver:

Har I så døbt/navngivet jeres datter Vilje? Hvis I har, så vil jeg sige at lige i jeres situation med jeres store ønske om en pige, så passer det ubeskriveligt perfekt til hende  

ja hun er døbt vilje.

og i en alder af 6 måneder har hun helt klart sin egen vilje.

Anmeld Citér

11. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Har stemt blankt fordi da jeg var gravid, der havde jeg intet ønske om et bestemt køn. 

Har dog en pige nu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.