er det mig der er pyldret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Caroline86 skriver:

det gætter jeg på at vi gør har du fået tid hos lægen?

Jeg fik en allerede da jeg var dernede med bivirkningerne af pillerne - og i sidste uge ringede jeg så og sagde at jeg gerne ville rykkes frem fordi jeg efter egne beregninger var en uge længere henne - det gav de mig ret i så torsdag i næste uge har jeg min første tid hos lægen...  Glæder os helt vildt begge to til at der skal SKE noget 

Hvad med dig? Går alt som det skal?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Moderator

Rosa skriver:

Jeg fik en allerede da jeg var dernede med bivirkningerne af pillerne - og i sidste uge ringede jeg så og sagde at jeg gerne ville rykkes frem fordi jeg efter egne beregninger var en uge længere henne - det gav de mig ret i så torsdag i næste uge har jeg min første tid hos lægen...  Glæder os helt vildt begge to til at der skal SKE noget 

Hvad med dig? Går alt som det skal?

uuhhh hvor spændende! selvom første lægebesøg ikke er det helt vilde, så sker der netop noget!
Vi skal til MD om 13 dage, men det ser desværre ud til nu at Daniel ikke kan få fri til det alligevel han finder ud af det torsdag
Ellers går alt som det skal.. maven og lillepigen vokser, og så kan det jo ikke blive bedre...

Anmeld

22. september 2009

Moderator

Caroline86 skriver:

uuhhh hvor spændende! selvom første lægebesøg ikke er det helt vilde, så sker der netop noget!
Vi skal til MD om 13 dage, men det ser desværre ud til nu at Daniel ikke kan få fri til det alligevel han finder ud af det torsdag
Ellers går alt som det skal.. maven og lillepigen vokser, og så kan det jo ikke blive bedre...

Nej det kan det tydeligvis ikke,   - men det ville da være dejligt at have ham med.  Hvem skal så med hvis han nu ikke kan få fri? Mor eller en veninde?
Og mind mig lige om det - hvad er det nu MD står for?   Er ikke sååå stiv i de forkortelser der bruges herinde...

Anmeld

22. september 2009

Pia

Kloster skriver:

Hej.

Altså og det var mig, der troede det var en videnskab at opdrage børn. Men nej det er også blevet en videnskab bare at være gravid.

Nu er jeg ikke gravid og bliver det aldrig igen, men jeg har nu været det 3 gange
Jeg har fuldt med i, hvad man åbenbart må og ikke må, når man er gravid.
Og jeg sidder med store øjne  når jeg læser, hvad man ikke må, bare fordi man er gravid.
Det synes jeg er fuldstændig vildt.
Kan jo sagtens forstå at man skal holde sig fra alkohol, rygning og stoffer.
Men at man heller ikke må farve hår, få krøller, bruge make up, tage sol, spise ikke-økologisk, kun bruge bestemte body lotiens osv osv.

Jeg personligt, synes folk, er ved at blive hysteriske, når man bliver gravide.
Det er jo ikke en sygdom. Og hvis man i forvejen har brugt alt det, man "ikke" må bruge, før man blev gravid, mon så ikke det allerede er lagret i kroppen.
Det ender sørme da med, samfundet får skabt et allergisk samfund, fordi børn slat ikke er vandt til alt det der bare i forvejen er i fødevarer, luften, produkter osv osv.

Det er ikke en kritik af dig. Slet ikke!
Men for sulen da... Hvad mon man gjorde for bare 5 år siden....

Vi vil alle vores børn det bedste, men barnet er jo ikke engang kommet ud endnu.

Kloster

Du tog fuld stændig ordene ud af min mund..
Fint nok at man vælger at passe på sig selv og det ufødte barn..
Det skal man da også... Men der fra og så til og pakke sig selv helt ind i vat, ja der er sku en grænse...

Caroline syntes ikke du er hys.. 
Men alt med måde, efter min mening...
Men det er hendes liv, hendes valg og du tager dit valgt og lever dit liv..
Og mon ikke vi alle er lidt dobbelt moralske nogle gange på nogle punkter !!!

Pia....

Anmeld

22. september 2009

Moderator

Rosa skriver:

Nej det kan det tydeligvis ikke,   - men det ville da være dejligt at have ham med.  Hvem skal så med hvis han nu ikke kan få fri? Mor eller en veninde?
Og mind mig lige om det - hvad er det nu MD står for?   Er ikke sååå stiv i de forkortelser der bruges herinde...

MD står for misdannelse - men det vil jeg ikke kalde den, så det hedder gennemscanning herhjemme!
Ville være rigtig rart hvis han kunne komme med, men der er krise på jobbet, og der er snart fyringsrunde, så det er ikke lige tidspunktet at tage "unødigt" fri...
Min mor tager med, hvis Daniel ikke kan få fri.. hun er alligevel på besøg herovre i weekenden så hun bliver bare mandag hvis det er - hun har nemlig fri

Anmeld

22. september 2009

Moderator

Usch - kan godt forstå du bruger et andet ord - har aldrig brudt mig om det udtryk heller

Kan sørme godt forstå at han vælger at passe godt på - han har jo en baby at forsørge lige om lidt, så er et job jo faktisk temmelig vigtigt   Jeg er sikker på den scanning går som smurt uanset om det er mormor eller daddy der skal med!!!

Og ja, jeg forventer mig ikke det store af det første lægebesøg, men er det ikke der man får henvisning til scanning eller jordmor?

Rosa - der vist skal læse info igennem igen..

Anmeld

22. september 2009

Moderator

Rosa skriver:

Usch - kan godt forstå du bruger et andet ord - har aldrig brudt mig om det udtryk heller

Kan sørme godt forstå at han vælger at passe godt på - han har jo en baby at forsørge lige om lidt, så er et job jo faktisk temmelig vigtigt   Jeg er sikker på den scanning går som smurt uanset om det er mormor eller daddy der skal med!!!

Og ja, jeg forventer mig ikke det store af det første lægebesøg, men er det ikke der man får henvisning til scanning eller jordmor?

Rosa - der vist skal læse info igennem igen..

hihi..kan godt være du skal studere lidt
Men jo, der bliver lavet vandrejournal og snakket løs om alt muligt... og så sørger de for at du enten får tilsendt en tid til NF eller siger hvornår du selv skal ringe til dem.. og det samme med jordemoder
Nu vil jeg kravle under dynen sammen med manden! sov rigtig godt!

knus

Anmeld

22. september 2009

Moderator

Caroline86 skriver:

hihi..kan godt være du skal studere lidt
Men jo, der bliver lavet vandrejournal og snakket løs om alt muligt... og så sørger de for at du enten får tilsendt en tid til NF eller siger hvornår du selv skal ringe til dem.. og det samme med jordemoder
Nu vil jeg kravle under dynen sammen med manden! sov rigtig godt!

knus

Natnat  

Nu fik jeg lige gennemlæst om de forskellige undersøgelser en gang til - utroligt at jeg efter alle gennemlæsningerne på forskellige sites ikke kan informationen på ryggraden...

Knus og søde drømme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.