Åh nej.. Har mit barn nedsat hørelse?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
LykkeB skriver:

Er der andre der har prøvet, at jeres barn har så meget væske på ørene, at de nærmest ikke kan høre? Min søn er 4 måneder. Hans høretest gik ikke igennem 2 gange, så vi blev sendt videre til audiologisk klinik, der gik den heller ikke igennem! De blev derfor enige om, at de skulle lave sådan en fra hjernestammen, for at kunne se hvor meget han kunne høre. Han kunne høre helt normalt?! De kiggede så i hans ører og sagde det var masser af væske. Men det kunne de ikke gøre noget ved. Men nu her 2 måneder efter, synes jeg det er endnu værre. Han kan kun høre hvis man snakker virkelig højt, ellers vender han slet ikke hovedet efter stemmer eller andre ting.

Hvad mener du med at de ikke kunne gøre noget? 

De SKAL gøre noget, for det kan ramme hans sproglige og motoriske udvikling. Bank i bordet og kræv at de gør noget. Det skal du for dit barns skyld. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2016

Klumpe-dumpe

LykkeB skriver:

De synes vel ikke der er nok til at gøre det? 

Jeg synes du skal overveje at komme til en anden ørelæge med ham, da det kan havde konsekvenser alla motorisk og sprogligt for ham. 

Har I været på sygehuset? 

Anmeld Citér

4. marts 2016

LykkeB

Pikku Myy skriver:

Ørelægen karakteriserede min søn som døv en af de mange gange vi var inde til kontrol for væske. Hun sagde det var meget begrænset hvad han kunne høre. Han var forholdsvis stor på det tidspunkt, så han fik dræn. Det har han fået en del gange. Han er vokset fra det efter han er startet i skole.

Har I fundet jer en ørelæge? Er I fra Århus? For jeg kan anbefale vores, hvis det har interesse.

Vi er fra Århus ja? :-)

Anmeld Citér

4. marts 2016

LykkeB

Klumpe-dumpe skriver:

Jeg synes du skal overveje at komme til en anden ørelæge med ham, da det kan havde konsekvenser alla motorisk og sprogligt for ham. 

Har I været på sygehuset? 

Ja, det er der vi kommer. 

Anmeld Citér

4. marts 2016

Pikku Myy

LykkeB skriver:

Vi er fra Århus ja? :-)

Hun hedder Jette Berg. Klinik på Park Allé. Jeg tror det er nr 15. Det er en stor klinik, så man kommer i kontakt med mange forskellige, men det er altid hende der tager de store beslutninger. Og de er rigtig gode til børn.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.