Min søn er nu 12 uger (korrigeret 6 uger) da han skulle høre screenings for nogle måneder siden, bestod han ikke testen. Det resulterede i at han skulle op på Skejby igen for at få lavet denne test. Heller ikke denne gang bestod han, kun på det ene øre. Lægen valgte derfor at videresende os til udvidet screening. Jeg snakkede i telefonen med ørelægen og hun sagde, at han havde bestået den vigtige test, så jeg skulle bestemt ikke være nervøs, men hvis det kunne gøre mig tryg at for en ekstra scanning, syntes hun at jeg skulle komme her i januar. Det er nu 2 måneder siden.
Jeg har faktisk synes at han har lyttet fint, blevet forskrækket hvis der er blevet tabt noget og blevet vækket af storebrors stemme om morgenen. Men herinden for de sidste to dage, synes jeg slet ikke han høre noget. Jeg kan råbe højt, klinger med glassene, bruge hans rasle legetøj og han reagere slet ikke, vender ikke engang hovedet efter det. Det bekymre mig ret meget. Jeg fik derfor en haste tid på mandag, fordi hun ikke synes jeg skulle være bekymret.
Det skal siges at min søn er ret snottet, hoster og øjnene løber i vand for tiden. Kan det mon være derfor? At han simpelthen har "forkølet" ører.
Er der andre der har prøvet noget lignende, hvor det viste sig, at jeres børns hørelse ikke fejlede noget?
Anmeld
Citér