Dårlig dag - tests samt scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2016

Anonym trådstarter

Har her til aften haft (beklager detaljer) men nok nødvendige. Beklager:

var ved at lave mad da jeg mærker i ved, ligsom når man har meget udflåd ved æl eller her i graviditeten. Har haft meget tykt Hvidt de sidste 2 uger. Mærkede så det her under aftensmaden og ser så det er det tykke udflåd med noget blod i.. 

Tørre det væk og tager et bind på fordi jeg troede løbet var kørt og mens kom. 

Månen der er ikke kommet mere end lidt slimet med meget lidt rødt i, ellers har det været lysebrunt.

gynækologen sagde ved scanningen at hun havde kommet til at rive mig og der nok kom lidt blødning  men det eneste der kom igår var meget meget lidt brunligt udlåd.. Er det blod fra igår eller er det som man kan få efter feks sex? Altså kontaktblødning? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

Har her til aften haft (beklager detaljer) men nok nødvendige. Beklager:

var ved at lave mad da jeg mærker i ved, ligsom når man har meget udflåd ved æl eller her i graviditeten. Har haft meget tykt Hvidt de sidste 2 uger. Mærkede så det her under aftensmaden og ser så det er det tykke udflåd med noget blod i.. 

Tørre det væk og tager et bind på fordi jeg troede løbet var kørt og mens kom. 

Månen der er ikke kommet mere end lidt slimet med meget lidt rødt i, ellers har det været lysebrunt.

gynækologen sagde ved scanningen at hun havde kommet til at rive mig og der nok kom lidt blødning  men det eneste der kom igår var meget meget lidt brunligt udlåd.. Er det blod fra igår eller er det som man kan få efter feks sex? Altså kontaktblødning? 

Tror det er normalt  du har helt sikkert haft sen ægløsning, det har jeg selv oplevet at ægløsning først fandt sted på dag 18-20 i en cyklus på 28 dage.  Held og lykke herfra

Anmeld Citér

9. januar 2016

Anonym trådstarter

Mullesmith skriver:

Tror det er normalt  du har helt sikkert haft sen ægløsning, det har jeg selv oplevet at ægløsning først fandt sted på dag 18-20 i en cyklus på 28 dage.  Held og lykke herfra

Okay synes bare der er så mange rting der peger i den forkerte retning 

Anmeld Citér

9. januar 2016

Sedigfor

Anonym skriver:

Okay synes bare der er så mange rting der peger i den forkerte retning 

Må man spørge som hvad? 

Jeg havde selv brunt udflåd i uge 4 til uge 5/6 stykker, det jo fordi du ikke får din mens og det reagere din krop på ved brunt udflåd, nogle får det og andre gør ik (:

Anmeld Citér

9. januar 2016

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Må man spørge som hvad? 

Jeg havde selv brunt udflåd i uge 4 til uge 5/6 stykker, det jo fordi du ikke får din mens og det reagere din krop på ved brunt udflåd, nogle får det og andre gør ik (:

Har testet positiv i to uger, ville være 6+2 i forgårs ved scanning - Intet at se overhovedet på en scanning - blødning i udflåd og slimet blod siden igår har det stadig - murren i maven - hcg på 168 i forgårs - forventer at det er faldende 

Anmeld Citér

9. januar 2016

Yoggibear

Becks skriver:

☺️

Dit tal er ganske fint

Interessant model. Vi fik taget æg ud 13 dec og fik taget BP d. 29. Damen i telefonen sagde at hcg lå på 500. Det lyder da lidt vildt i forhold til skemaet. 

Anmeld Citér

9. januar 2016

Becks

Yoggibear skriver:

Interessant model. Vi fik taget æg ud 13 dec og fik taget BP d. 29. Damen i telefonen sagde at hcg lå på 500. Det lyder da lidt vildt i forhold til skemaet. 

Mit var på 195 på 14 dagen for ægoplægning :)

Tænker dit tal er dejligt højt..

Anmeld Citér

9. januar 2016

Yoggibear

Becks skriver:

Mit var på 195 på 14 dagen for ægoplægning :)

Tænker dit tal er dejligt højt..

Ja det er vel godt.... 

Jeg bekymrer mig for meget. 

Anmeld Citér

9. januar 2016

MyDream

Hej med dig 

Jeg vil bare lige fortælle, at jeg blev scannet, da jeg var 6+6, og der kunne de slet ikke se nogen tegn på graviditet. Efterfølgende skulle jeg, som du, have taget blodprøver. Tallene var fine, men de var ikke fordoblet, som alle snakker om, at de skal.

Jeg var helt knust og havde opgivet alt håb, MEN da jeg kom til scanning ugen efter, 7+6, lå der to meget fine babyer, som havde det helt fint. Jeg er nu i uge 22.

Så jeg kan SAGTENS forstå, hvor svært det er at holde håbet oppe, og hvor lang ventetiden føles. Men det kan sagtens være, at alt er, som det skal være 

Anmeld Citér

9. januar 2016

Anonym trådstarter

MyDream skriver:

Hej med dig 

Jeg vil bare lige fortælle, at jeg blev scannet, da jeg var 6+6, og der kunne de slet ikke se nogen tegn på graviditet. Efterfølgende skulle jeg, som du, have taget blodprøver. Tallene var fine, men de var ikke fordoblet, som alle snakker om, at de skal.

Jeg var helt knust og havde opgivet alt håb, MEN da jeg kom til scanning ugen efter, 7+6, lå der to meget fine babyer, som havde det helt fint. Jeg er nu i uge 22.

Så jeg kan SAGTENS forstå, hvor svært det er at holde håbet oppe, og hvor lang ventetiden føles. Men det kan sagtens være, at alt er, som det skal være 

Tak  sikke en dejlig historie.

men jeg begyndte igår at bløde så tvivler på at det hele går ok.. Tager en test imorgen tidlig for at se igen.. Selvom jeg ikke bløder meget er det frisk men mindre end mens

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.