Dårlig dag - tests samt scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2016

Anonym trådstarter

M&J87 skriver:

Hos mig kunne der intet ses 5+0 som intet. Måske du er kortere henne?

Er meget forvirret.

hun tog efter scanningen en G-test, lod ikke engang urinen løbe gennem testen før hun smed den ud og sagde: den er i hvert fald negativ. 

Måske kan jeg være kortere henne men har testet positiv i over to uger.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2016

An&Jo

ifølge terminsberegneren herinde så vil du "kun" være 5+1 idag, ihvertfald hvis din cyklus er sådan rimelig normal..  

Anmeld Citér

7. januar 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Dine tests kan ikke fortælle meget. 

Ved en graviditet udenfor livmoderen har du stadig en del HCG i kroppen, det stiger bare ikke som det skal. Så testen vil under alle omstændigheder være positiv. 

tilbød de en ny scanning?

Ja men imorgen har klinikken lukket pga kursus og fik taget blodprøve på sygehuset idag og så skulle jeg få taget igen om to dage sagde hun? Men der er jo ikke åben for blodprøver på en lørdag på sygehuset? 

Så kan de jo ikke bruge tallene fra idag til noget.. 

Hun sagde at de ville se på BP og så se efter hvordan og hvorledes.. Er ret forvirret

Anmeld Citér

7. januar 2016

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

ifølge terminsberegneren herinde så vil du "kun" være 5+1 idag, ihvertfald hvis din cyklus er sådan rimelig normal..  

"Plejer" at have 22 dage mellem mens 

men det kan selvfølgelig godt springe over eller være anderledes har for nylig stoppet amning for 5 mdr siden.. 

Måske du har ret

Anmeld Citér

7. januar 2016

Becks

Jeg blev scannet første gang 5+noget og der kunne de intet se.. Nogle dage efter var der en antydning af en graviditet i livmoderen..

Jeg tænker du ikke er særlig langt henne.. Jeg testede selv positiv 3+2, hvilket også er tidligt..

På riget og Hvidovre er der åbent for BP. i weekenderne, så tænker du sagtens kan få taget én der..

Anmeld Citér

7. januar 2016

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Nej men havde sidst mens første dag 2/12

Derfor kan din ægløsning godt være tættere på mens. 

Anmeld Citér

7. januar 2016

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Jeg blev scannet første gang 5+noget og der kunne de intet se.. Nogle dage efter var der en antydning af en graviditet i livmoderen..

Jeg tænker du ikke er særlig langt henne.. Jeg testede selv positiv 3+2, hvilket også er tidligt..

På riget og Hvidovre er der åbent for BP. i weekenderne, så tænker du sagtens kan få taget én der..

Kommer fra Kalundborg 

Anmeld Citér

7. januar 2016

Anonym trådstarter

MysteriousAngel skriver:

Derfor kan din ægløsning godt være tættere på mens. 

Ja måske er der stadig håb

Anmeld Citér

7. januar 2016

Fru Ebied

skulle, efter jeg kunne teste positiv d. 24/12 være ca 6+0 idag, fik en henvisning af min læge idag og blev scannet kl 13:45, ingen tegn på graviditet i livmoderen (endnu??) fik taget blodprøve efter scanning og skal så ha taget om to dage igen. Men har sygehus åben for blodprøve en lørdag ?  testede med clearblue digital da jeg kom hjem og den skrev gravid. 

Er helt forvirret. Ked af det og bange. 

Har ingen smerter, ingen blødning eller noget. Kun alm udflåd og kvalme. 

Hvad tror i?? 

Nu må du endelig ikke tage dette som et forsøg på at gøre dig ked af det, men jeg var i scanning i fredags, 5 +1, og der var graviditetsæk og blommesæk samt et lille bitte foster anlæg. 

Blev scannet igen i tirsdags 5+5 og der var hjerteblink.

Jeg testede positivt juleaften.

Jeg tror mest på at din cyklus denne gang har været længere og du har kunne testet tidligt.

Jeg har haft en GUL og tro mig, det er yderst smertefuldt! , de smerter kan dog komme senere.

Krydser alt hvad jeg kan få dig. 

Kh Fru Ebied

Anmeld Citér

7. januar 2016

Anonym trådstarter

Fru Ebied skriver:

Nu må du endelig ikke tage dette som et forsøg på at gøre dig ked af det, men jeg var i scanning i fredags, 5 +1, og der var graviditetsæk og blommesæk samt et lille bitte foster anlæg. 

Blev scannet igen i tirsdags 5+5 og der var hjerteblink.

Jeg testede positivt juleaften.

Jeg tror mest på at din cyklus denne gang har været længere og du har kunne testet tidligt.

Jeg har haft en GUL og tro mig, det er yderst smertefuldt! , de smerter kan dog komme senere.

Krydser alt hvad jeg kan få dig. 

Kh Fru Ebied

Tusinde tak �� Klinikken har næsten lige sendt en mail at de vil ringe imorgen mht tallene på BP. 

Så skal de scanne mig igen på et tidspunkt alt efter hvad bp siger. 

Hvornår har man oftest smerter ifbm en GUL? 

Burde hun ikke kunne se om det var det idag? 

Tror også at jeg er kortere henne men er slet slet ikke sikker. Testen er dog tydligere end tidligere og til scanningen var der en sort plet på str med en lille 1 kr. Måske det viser sig senere.. Dont know..

håber på gode tal fra klinikken imorgen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.