Dårlig dag - tests samt scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.577 visninger
42 svar
1 synes godt om
7. januar 2016

Anonym trådstarter

skulle, efter jeg kunne teste positiv d. 24/12 være ca 6+0 idag, fik en henvisning af min læge idag og blev scannet kl 13:45, ingen tegn på graviditet i livmoderen (endnu??) fik taget blodprøve efter scanning og skal så ha taget om to dage igen. Men har sygehus åben for blodprøve en lørdag ?  testede med clearblue digital da jeg kom hjem og den skrev gravid. 

Er helt forvirret. Ked af det og bange. 

Har ingen smerter, ingen blødning eller noget. Kun alm udflåd og kvalme. 

Hvad tror i?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2016

esioul

Anonym skriver:

skulle, efter jeg kunne teste positiv d. 24/12 være ca 6+0 idag, fik en henvisning af min læge idag og blev scannet kl 13:45, ingen tegn på graviditet i livmoderen (endnu??) fik taget blodprøve efter scanning og skal så ha taget om to dage igen. Men har sygehus åben for blodprøve en lørdag ?  testede med clearblue digital da jeg kom hjem og den skrev gravid. 

Hvad tror i?? 

tests kan du ikke bruge til så meget. Den vil jo skrive gravid så længe du har HCG i kroppen. 

Kan du være kortere henne? 

Det kan være en graviditet uden for livmoderen eller at du ikke er så langt henne. 

Anmeld Citér

7. januar 2016

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Hvad tror i?? 

Jeg kan så fortælle dig, at dagen før jeg testede positiv var der INTET i livmoderen. De kunne intet se på en scanning.

Så testede jeg positiv og kom til scanning hvorpå de fandt ud af at jeg var 14 dage kortere henne end de regnede med.

Min ægløsning passer ikke på alm beregninger. 

Anmeld Citér

7. januar 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

tests kan du ikke bruge til så meget. Den vil jo skrive gravid så længe du har HCG i kroppen. 

Kan du være kortere henne? 

Det kan være en graviditet uden for livmoderen eller at du ikke er så langt henne. 

Hvad skal der ske hvis det er en GUL? 

Hun kunne ikke se et anlæg til foster nogen steder.. 

Havde sidste mens første dag d 2/12

Anmeld Citér

7. januar 2016

Anonym trådstarter

MysteriousAngel skriver:

Jeg kan så fortælle dig, at dagen før jeg testede positiv var der INTET i livmoderen. De kunne intet se på en scanning.

Så testede jeg positiv og kom til scanning hvorpå de fandt ud af at jeg var 14 dage kortere henne end de regnede med.

Min ægløsning passer ikke på alm beregninger. 

Nej men havde sidst mens første dag 2/12

Anmeld Citér

7. januar 2016

esioul

Anonym skriver:

Hvad skal der ske hvis det er en GUL? 

Hun kunne ikke se et anlæg til foster nogen steder.. 

Havde sidste mens første dag d 2/12

Så skal det opereres ud. Nogle gang bliver æggelederen skadet og må fjernes. Men ingen der siger det går så slemt 

Anmeld Citér

7. januar 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Så skal det opereres ud. Nogle gang bliver æggelederen skadet og må fjernes. Men ingen der siger det går så slemt 

Hun ledte alle Vegne uden held at finde noget..

har lige taget denne her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. januar 2016

M&J87

Hos mig kunne der intet ses 5+0 som intet. Måske du er kortere henne?

Anmeld Citér

7. januar 2016

esioul

Anonym skriver:

Hun ledte alle Vegne uden held at finde noget..

har lige taget denne her:

Dine tests kan ikke fortælle meget. 

Ved en graviditet udenfor livmoderen har du stadig en del HCG i kroppen, det stiger bare ikke som det skal. Så testen vil under alle omstændigheder være positiv. 

tilbød de en ny scanning?

Anmeld Citér

7. januar 2016

An&Jo

Anonym skriver:

Nej men havde sidst mens første dag 2/12

men hvis sidste mens første dag var den 2/12, så har du jo faktisk først testdag den 2/1, så måske du bare ikke er så langt henne?? Du har bare været utrolig heldig at kunne teste tidligt.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.