hvem skal aflevere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

Vi er i øjeblikket lidt uenige herhjemme, og håber I kan hjælpe os.

I efteråret arbejdede min mand og mødte 7-7:30 mens jeg ikke skulle møde før kl. 9, så der var det naturligt at det var mig der afleverede børn.

Jeg starter på skole 18. jan og skal møde kl. 8 mens min mand desværre er blevet arbejdsløs, og det er så her vi er blevet uenige;

Han har flere gange givet udtryk for at han regner med at jeg afleverer på turen. Jeg skal med offentlig transport mens han kan tage bilen. Hvis jeg afleverer skal vi afsted næsten en hel time tidligere end hvis min mand afleverer.

Kan du ikke tage bilen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2016

EAF

Mullesmith skriver:

Kan du ikke tage bilen? 

Hun skrev tidligere, taget i betragtning der kun er 2 sider med kommentarer og så disse to indlæg på side 3)  at hun ikke har kørekort. 

Anmeld Citér

7. januar 2016

Mullesmith

EAF skriver:

Hun skrev tidligere, taget i betragtning der kun er 2 sider med kommentarer og så disse to indlæg på side 3)  at hun ikke har kørekort. 

Nå ups

Anmeld Citér

7. januar 2016

Janni.

Han kan sagtens aflevere, og så kan han forsætte ud til forskellige firmaer med ansøgninger. 

win win!

Anmeld Citér

7. januar 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Vi er i øjeblikket lidt uenige herhjemme, og håber I kan hjælpe os.

I efteråret arbejdede min mand og mødte 7-7:30 mens jeg ikke skulle møde før kl. 9, så der var det naturligt at det var mig der afleverede børn.

Jeg starter på skole 18. jan og skal møde kl. 8 mens min mand desværre er blevet arbejdsløs, og det er så her vi er blevet uenige;

Han har flere gange givet udtryk for at han regner med at jeg afleverer på turen. Jeg skal med offentlig transport mens han kan tage bilen. Hvis jeg afleverer skal vi afsted næsten en hel time tidligere end hvis min mand afleverer.

Der er da ingen tvivl - selvfølgelig skal din mand aflevere? Han har bil og tid OG jeres børn kan blive afleveret en time senere på den måde. Jeg fatter ikke, at det overhovedet er et issue???

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.