hvem skal aflevere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2016

Carina:-)

Self skal far aflevere

Hvorfor skulle børnene være der unødig lang tid når far har masser af tid til at give dem rolige morgener ,korte dage/ fridage .

Og slet ikke når han har bil til rådighed. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2016

Tip!

Her skiftes vi til at aflevere/hente igen fra hhv dagpleje/børnehave og skole.. Det er forskelligt om vi har alle børn, eller kun min søn. (Jeg har 3 bonus drenge) 

min kæreste aflevere alle 4 de dage han har fri eller møder sent.. Jeg aflevere gerne og henter igen de andre dage. 

Anmeld Citér

6. januar 2016

hekran

Den, der har bilen, afleverer Nogle gange er der bare alt for meget at slæbe på. 

Men hvorfor skal du overhovedet med offentlig transport, når han ikke skal bruge bilen?

Anmeld Citér

6. januar 2016

Anonym trådstarter

hekran skriver:

Den, der har bilen, afleverer Nogle gange er der bare alt for meget at slæbe på. 

Men hvorfor skal du overhovedet med offentlig transport, når han ikke skal bruge bilen?

Hov, den detalje glemte jeg vist: jeg har ikke kørekort

Anmeld Citér

6. januar 2016

Jeia

Anonym skriver:

Vi er i øjeblikket lidt uenige herhjemme, og håber I kan hjælpe os.

I efteråret arbejdede min mand og mødte 7-7:30 mens jeg ikke skulle møde før kl. 9, så der var det naturligt at det var mig der afleverede børn.

Jeg starter på skole 18. jan og skal møde kl. 8 mens min mand desværre er blevet arbejdsløs, og det er så her vi er blevet uenige;

Han har flere gange givet udtryk for at han regner med at jeg afleverer på turen. Jeg skal med offentlig transport mens han kan tage bilen. Hvis jeg afleverer skal vi afsted næsten en hel time tidligere end hvis min mand afleverer.

Jeg synes, at din mand skal aflevere, så børnene kan få så korte dage i instution som muligt.

Hos os er det den der møder senest der afleverer og den der får først fri der henter. Dog afleverer manden nogle gange vores datter på 5, på vej på arbejde, men det er efter hendes eget ønske, hun gider ikke altid at blive afleveret sent.

Anmeld Citér

6. januar 2016

Anonym trådstarter

Vi havde gæster her til aften og snakken kom ind på aflevering/hentning af børn når jeg starter på skole, og så fik min mand forklaret sig meget bedre - han mente bare at jeg en gang i mellem skulle aflevere.

Det var jeg med på.

Anmeld Citér

7. januar 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

I efteråret arbejdede min mand og mødte 7-7:30 mens jeg ikke skulle møde før kl. 9, så der var det naturligt at det var mig der afleverede børn.

Jeg starter på skole 18. jan og skal møde kl. 8 mens min mand desværre er blevet arbejdsløs, og det er så her vi er blevet uenige;

Han har flere gange givet udtryk for at han regner med at jeg afleverer på turen. Jeg skal med offentlig transport mens han kan tage bilen. Hvis jeg afleverer skal vi afsted næsten en hel time tidligere end hvis min mand afleverer.

selvfølgelig er det mest rimeligt at han afleverer. Synes dog det sagen burde handle meget mere om jeres børns behov. For dem vil det da være fantastisk at kunne have lange morgener hjemme uden stress og kortere tid i institution, måske endag nogle fridage med farmand. Ja, det er ufedt han er arbejdsløs, men så er det da om at udnytte muligheden for tid med børnene

Anmeld Citér

7. januar 2016

Kay

Anonym skriver:

Her hjemme er det en selvfølge at det er den der går hjemme der aflevere 

Anmeld Citér

7. januar 2016

modesty

Anonym skriver:

Han skal da klart aflevere. Ellers skal ungerne afleveres, hvad, 7:30? Og hvis han afleverer kan de vel afleveres ved 9-tiden? Det kommer da til at have en stor betydning for deres hverdag.

Medmindre han altså mener at han vil hente tilsvarende tidligt hvis du afleverer.

Anmeld Citér

7. januar 2016

lineog4

Nu kan jeg se du har skrevet, at han mente en gang imellem. For egentlig ville jeg have skrevet, at den eneste gode jeg kan se ved at blive arbejdsløs er det er muligt at tage det roligt om morgenen og nyde ungerne i deres bedste tid fremfor som små trætte efter en dag institution. 

Men selvfølgelig skal der være åbningen for du også kan aflevere, så far kan have aftaler fx om er jobinterview, der kan det jo godt være man så ikke "tør" morgenen fordi kan frygter sin egen nervøsitet. 

Men vent og se han kommer til at elske morgenerne, børn om morgenen er sp fantarisk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.