Hvorfor er folk så nervøse for at sige deres mening ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

Vingummien

Tjuhl skriver:

de gange jeg har fået en privat besked om en debat jeg deltager i, så er jeg altid blevet superglad for, at der er andre der har det som mig, eller som mener jeg har fået sagt noget de er enige i...eller måske bare, at der er nogen der lige vil give en high five. nogle gange er det også for at sige "drop det, du når aldrig igennem til vedkommende", og det er også rart at få at vide, især i starten hvor man ikke kendte folk fra hinanden og derfor kunne fortsætte i endeløse debatter.

er der virkelig nogen der er bange for at sige deres mening? eller er det mere, at der er nogen der ikke gider bruge deres tid på debatter der nogle gange kører helt af sporet  eller som har endeløse udsigter, og som derfor primært kommentere på emner der interessere dem vedr. barn eller andet herinde, men så alligevel får læst med på debatterne uden at deltage, men som alligevel gerne vil sende et rygklap til andre? det håber jeg da!

Jeg vil sige at hvis jeg gør det så er det nemlig fordi jeg ikke gider når de køre sindsyg langt ud så vil jeg hellere skrive til personen der startede det så de får mere ud af min mening. Er ik så tit jeg har gjort det. Og de gange jeg har gjort det har jeg kun fået noget positiv ud af det og en god snak med personen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Mette+Mathias

Dutte84 skriver:

Jeg tør skam godt sige min mening....

Men mange skriver enig til mange som kommer med deres mening - Er det måske fordi ikke selv har en mening og så giver en medhold eller ikke selv kan få sig formuleret?

Eller skriver man bare enig for at give et ord til debatten?

Man skriver det vel, fordi man ER enig, og der er ikke nogen grund til at sidde og skrive det, som allerede er blevet skrevet én gang, og så skriver man det vel også for at trådstarter kan se, at der er flere som er af den mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.