Hvorfor er folk så nervøse for at sige deres mening ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2009

Diana...

Znuzke skriver:

Ja - så hvis du kan holde tæt, skriver jeg til dig istedet for..... 

Aftale og det kan jeg sagtens   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Jeg tør skam godt sige min mening....

Men mange skriver enig til mange som kommer med deres mening - Er det måske fordi ikke selv har en mening og så giver en medhold eller ikke selv kan få sig formuleret?

Eller skriver man bare enig for at give et ord til debatten?

Man skriver vel enig hvis man er enig hvorfor skrive det dobbelt op hvis man er enig en der allerede har skrevet?

Anmeld

22. september 2009

LauraLW

Tror at der er nogle der føler, at der ikke er plads til deres mening... Man har nok noget at sige, men hvis man kan se hvordan en person svarer andre, eller bliver ved med at kræve forklaringer, beviser, links, argumenter, whatever så er det nok ikke alle der gider gå ind i de debatter...

Nu gætter jeg bare...

Personligt kan jeg sagtens sige min mening, men gider simpelthen ikke stå til ansvar og forklare mig 10000 gange, hvis jeg allerede føler jeg har gjort det tydeligt nok, bare fordi der en en der ikke forstår eller vil forstå, så vælger jeg nogle gange hellere at lade være med at deltage i de debatter.

Anmeld

22. september 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Man skriver vel enig hvis man er enig hvorfor skrive det dobbelt op hvis man er enig en der allerede har skrevet?

Det er måske fordi man ikke selv kan få det formuleret særlig godt - at man så hopper ind med enig...

I mit hoved kan jeg slet ikke have samme mening som andre...

Når jeg f.eks siger min mening til min mor - Siger " Jamen det er jeg da os enig i"

Min mor har sagt til mig utallige gange at hun er skide bange for mig, fordi jeg siger min mening ligeud....

Min mor siger kun hun enig med mig, fordi hun er bange for mig...

Jeg synes det er så latterligt at min mor... Hun burde da også selv have meninger - Hvilket hun ikke har...

Anmeld

22. september 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Det er måske fordi man ikke selv kan få det formuleret særlig godt - at man så hopper ind med enig...

I mit hoved kan jeg slet ikke have samme mening som andre...

Når jeg f.eks siger min mening til min mor - Siger " Jamen det er jeg da os enig i"

Min mor har sagt til mig utallige gange at hun er skide bange for mig, fordi jeg siger min mening ligeud....

Min mor siger kun hun enig med mig, fordi hun er bange for mig...

Jeg synes det er så latterligt at min mor... Hun burde da også selv have meninger - Hvilket hun ikke har...

Det var da træls ikke og kunne være enige med andre ja undskyld min men det jo nok fordi jeg godt selv kan jeg skriver enig hvis jeg enig med en.

Alle har da sine egne meninger og det har din mor da os men hvis hun er bange for dig jamen så det da klart hun ikke tør komme ud med sin mening. Men det da træls at hun er bange for dig der skal da være plads til alles meninger.

Anmeld

22. september 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Det var da træls ikke og kunne være enige med andre ja undskyld min men det jo nok fordi jeg godt selv kan jeg skriver enig hvis jeg enig med en.

Alle har da sine egne meninger og det har din mor da os men hvis hun er bange for dig jamen så det da klart hun ikke tør komme ud med sin mening. Men det da træls at hun er bange for dig der skal da være plads til alles meninger.

Selvfølgelig skal der være plads til alles meninger....

Jeg har sagt til min mor - der er ikke en pind at være bange for, når man siger sin mening...

Anmeld

22. september 2009

lonemus

LauraLW skriver:

Tror at der er nogle der føler, at der ikke er plads til deres mening... Man har nok noget at sige, men hvis man kan se hvordan en person svarer andre, eller bliver ved med at kræve forklaringer, beviser, links, argumenter, whatever så er det nok ikke alle der gider gå ind i de debatter...

Nu gætter jeg bare...

Personligt kan jeg sagtens sige min mening, men gider simpelthen ikke stå til ansvar og forklare mig 10000 gange, hvis jeg allerede føler jeg har gjort det tydeligt nok, bare fordi der en en der ikke forstår eller vil forstå, så vælger jeg nogle gange hellere at lade være med at deltage i de debatter.

Jeg har det på nøjagtig samme måde.....så er det jo lige pludselig ikke nogen debat længere, men kun en envejs-kommunikation!

Anmeld

22. september 2009

Mca<3

Znuzke skriver:

Tanja  for søren...nu føler jeg mig jo ramt

De 2 gange jeg har skrevet den slags beskeder herinde, har det været fordi jeg ikke gad gå ind i diskussionen, men alligevel genre ville give min støtte til fx. dig

Ih søde  Du skal da ikke føle dig ramt ..

Hi hi du blandede dig jo netop i debatten  Indtil flere gange ... Du bakkede mig da fuldstændigt op ..

Anmeld

22. september 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Griner jeg tænkte det samme ha ha Tanja slut med beskeder til dig griner 

I er sååå duuuuuuuummme ,,

Anmeld

22. september 2009

Mca<3

Znuzke skriver:

Ja - så hvis du kan holde tæt, skriver jeg til dig istedet for..... 

I er så duuuuuuuuummmmmmmmmmmme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.