Hvor mange har fået en pige, efter 2 drenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2016

lineog4

Love Angel skriver:

Nej nej self betyder det ikke at man ikke kan føde 10 piger. 

Jeg troede ikke at der bliver født flere drenge end piger når der fx fødes 3 drenge hos en famile så er der vel også en anden famillie hvor de har 3 piger altså på den måde troede jeg at der næsten var lige piger og drenge i verden. 

Lyder måske dumt men kan du føle mig hvor jeg vil hen med det?

Ja sagtens men det gør der ikke. Lige en lille sjat drenge mere generelt, men der kan så være faktorer der spiller ind så det ikke er sådan. Og ja så har der været fx fravægelse af pigefostre som har gjort der nogle steder er en del flere drenge end piger. Men lod vi naturen gå sin gang så fødes der lige det flere drenge end piger....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
lineog4 skriver:

Fra illustreret videnskab:

Har læst det nu tak for at du viste mig det har en gang tænkt at det endelig mange piger der bliver født men på de sidste år begyndte jeg og tænke om det ikke er drenge der flest af. Når men så ved jeg da det

men synes da ikke at mænd lever kortere end kvinder. Men det nok bare mig. 

Men så giver det jo god mening at der fødes flere drenge end piger når drenge har kortere levetid.

Anmeld Citér

4. januar 2016

lineog4

Love Angel skriver:

Har læst det nu tak for at du viste mig det har en gang tænkt at det endelig mange piger der bliver født men på de sidste år begyndte jeg og tænke om det ikke er drenge der flest af. Når men så ved jeg da det

men synes da ikke at mænd lever kortere end kvinder. Men det nok bare mig. 

Men så giver det jo god mening at der fødes flere drenge end piger når drenge har kortere levetid.

Eftersigende skulle drengebørn have en større dødelighedsrate men kan ikke lige finde tal på det. Eller jo men så er de gemt inde i en masse tekst.

Anmeld Citér

4. januar 2016

loop

Mom2Two skriver:

Heh, jeg tænker bare om der er chance for a der kommer en pige nu? Efter mine to drenge... Syntes jeg har læst et sted, a når man har fået to drenge, så er chancen lille for a få en pige som nr 3? 

Jeg er ligeglad med om det er en dreng eller pige, men det ku være meget sjovt med en pige  

Det har jeg

Anmeld Citér

4. januar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Mom2Two skriver:

Heh, jeg tænker bare om der er chance for a der kommer en pige nu? Efter mine to drenge... Syntes jeg har læst et sted, a når man har fået to drenge, så er chancen lille for a få en pige som nr 3? 

Jeg er ligeglad med om det er en dreng eller pige, men det ku være meget sjovt med en pige  

vi har to drenge fra 08,11 og fik i 15 en datter.

Anmeld Citér

4. januar 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
lineog4 skriver:

Eftersigende skulle drengebørn have en større dødelighedsrate men kan ikke lige finde tal på det. Eller jo men så er de gemt inde i en masse tekst.

Okay tak for dine forklaring 

Anmeld Citér

4. januar 2016

StephanieNajim

Mine svigerforældre fik først 4 drenge og derefter 2 piger ♡ 

Anmeld Citér

4. januar 2016

hannetheis

Mom2Two skriver:

hvis du er over 10 uger henne. Kan du prøve natron testen. Den passede på mig

Anmeld Citér

4. januar 2016

Mom2Two

hannetheis skriver:

hvis du er over 10 uger henne. Kan du prøve natron testen. Den passede på mig

Jeg ha Også set a man ka bestille en test fra USA haha... Jeg blir nød til a vide det haha

Anmeld Citér

4. januar 2016

hannetheis

Mom2Two skriver:

Jeg ha Også set a man ka bestille en test fra USA haha... Jeg blir nød til a vide det haha

den fra usa prøvede jeg også. Den virkede ikke.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.