Hvor mange har fået en pige, efter 2 drenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.186 visninger
33 svar
17 synes godt om
4. januar 2016

Mom2Two

Heh, jeg tænker bare om der er chance for a der kommer en pige nu? Efter mine to drenge... Syntes jeg har læst et sted, a når man har fået to drenge, så er chancen lille for a få en pige som nr 3? 

Jeg er ligeglad med om det er en dreng eller pige, men det ku være meget sjovt med en pige  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2016

GUSO

Min svigerinde har 2 drenge og 1 pige og min mand har 1 lillebror og 1 lille søster, såå tror ikke Chancerne er anderledes end ellers ��

Anmeld Citér

4. januar 2016

lineog4

Fik en dreng efter 2 piger...!

Anmeld Citér

4. januar 2016

NinaNymannMadsen

jeg laver den omvendt. har 2 piger i forvejen og venter en dreng til marts.

Anmeld Citér

4. januar 2016

Mom2Two

Ejjj så det er muligt haha

Anmeld Citér

4. januar 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Mom2Two skriver:

Heh, jeg tænker bare om der er chance for a der kommer en pige nu? Efter mine to drenge... Syntes jeg har læst et sted, a når man har fået to drenge, så er chancen lille for a få en pige som nr 3? 

Jeg er ligeglad med om det er en dreng eller pige, men det ku være meget sjovt med en pige  

Det fik vi :-)

2 drenge og så en pige (samme far til alle 3)

Anmeld Citér

4. januar 2016

Rockertand

Mom2Two skriver:

Det er en STOR skrøne, at man har større chance for det ene eller det andet køn alt efter de børn, man har, det passer ikke.

Du har altid ca 51% chance for en dreng og 49% for en pige.

Forestil dig, at du slår med en terning. 1-3 er dreng og 4-6 er pige.

Du kan sagtens slå 1, 2 eller 3 flere gange i træk, men det gør ikke din chance for at slå 4, 5 eller 6 mindre.

Anmeld Citér

4. januar 2016

hekran

Vi fik en pige efter to drenge Men så gik vi oven til drenge igen til vores firer

Anmeld Citér

4. januar 2016

Vivienne

Kender en som fik 2 drenge med hendes mand og nu er hun gravid igen. Endnu en dreng. 

Hendes mand har også en dreng fra et tidligere forhold. 

Anmeld Citér

4. januar 2016

Jeia

Mom2Two skriver:

Min farmor fik en pige efter to drenge �� Kender flere der har fået det modsatte køn som nr 3. Men også mange der kun får det ene køn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.