Hvor mange har fået en pige, efter 2 drenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2016

Mom2Two

Ejj hvor er der spændende!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Min svigerinde har 3 børn, de er alle drenge 

den mindste er ca en end halv månede ældre end min datter 

Anmeld Citér

4. januar 2016

Love Angel

Mor til 4
Rockertand skriver:

Det er en STOR skrøne, at man har større chance for det ene eller det andet køn alt efter de børn, man har, det passer ikke.

Du har altid ca 51% chance for en dreng og 49% for en pige.

Forestil dig, at du slår med en terning. 1-3 er dreng og 4-6 er pige.

Du kan sagtens slå 1, 2 eller 3 flere gange i træk, men det gør ikke din chance for at slå 4, 5 eller 6 mindre.

Hvorfor skulle der være større chance for at få en dreng end en pige?

det er vist også en kæmpe skrøne 

Anmeld Citér

4. januar 2016

Mami

Jeg kender en, der fik 1 pige, 4 drenge og 1 pige mere 

Anmeld Citér

4. januar 2016

Kamilla-m

Mom2Two skriver:

Heh, jeg tænker bare om der er chance for a der kommer en pige nu? Efter mine to drenge... Syntes jeg har læst et sted, a når man har fået to drenge, så er chancen lille for a få en pige som nr 3? 

Jeg er ligeglad med om det er en dreng eller pige, men det ku være meget sjovt med en pige  

Jeg har fået dreng, pige, dreng, pige, dreng og dreng ��

tror det er meget forskelligt 

Anmeld Citér

4. januar 2016

Rockertand

Love Angel skriver:

Hvorfor skulle der være større chance for at få en dreng end en pige?

det er vist også en kæmpe skrøne 

Nej stop, det er ren og skær statistik.

Der fødes en anelse flere drenge, idet mænd lever kortere end kvinder, det er derfor naturens måde at opretholde en nogenlunde fordeling af kønnene, troede faktisk, at det var almen viden.....

Anmeld Citér

4. januar 2016

Love Angel

Mor til 4
Rockertand skriver:

Nej stop, det er ren og skær statistik.

Der fødes en anelse flere drenge, idet mænd lever kortere end kvinder, det er derfor naturens måde at opretholde en nogenlunde fordeling af kønnene, troede faktisk, at det var almen viden.....

Okay, jeg har ikke hørt om de statistiker 

hvor har du læst det henne? 

Og det da sjovt nok at du siger at der er støre SCANCE ved dreng end piger. Hvad med dem der få 3 piger i træk eller 4-5-6 piger uden at få en dreng. Men det tæller ikke eller hvad?

Anmeld Citér

4. januar 2016

lineog4

Love Angel skriver:

Og det da sjovt nok at du siger at der er støre SCANCE ved dreng end piger. Hvad med dem der få 3 piger i træk eller 4-5-6 piger uden at få en dreng. Men det tæller ikke eller hvad?

Der bliver født flere drenge end piger i verden af den simple årsag der dør flere drengebørn og derfor skulle det gerne udlignes - snart natur 

Det betyder jo ikke, at det er umuligt at føde 10 piger i streg og aldrig få en dreng, det betyder bare at når du har født 10 piger så er er født 10 drenge og en ekstra lille sjat et andet sted.

Anmeld Citér

4. januar 2016

lineog4

Love Angel skriver:

Fra illustreret videnskab:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. januar 2016

Love Angel

Mor til 4
lineog4 skriver:

Der bliver født flere drenge end piger i verden af den simple årsag der dør flere drengebørn og derfor skulle det gerne udlignes - snart natur 

Det betyder jo ikke, at det er umuligt at føde 10 piger i streg og aldrig få en dreng, det betyder bare at når du har født 10 piger så er er født 10 drenge og en ekstra lille sjat et andet sted.

Nej nej self betyder det ikke at man ikke kan føde 10 piger. 

Jeg troede ikke at der bliver født flere drenge end piger når der fx fødes 3 drenge hos en famile så er der vel også en anden famillie hvor de har 3 piger altså på den måde troede jeg at der næsten var lige piger og drenge i verden. 

Lyder måske dumt men kan du føle mig hvor jeg vil hen med det?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.