Vi er heller ikke til charter (er så endt på det nogle gange alligevel og nydt det). Men min kære husbond bliver mere og mere magelig og vil gerne meget varme og strand (er også skønt men vi gør det hver år i Italien i telt). Jeg er tilgengæld til tusind kirker, gamle sten og og og... Og nyder 20 grader og lys
Kirker, lys og 17-20 grader er lige os 
Heg glemmer aldrig vores cykeltur langs vandet og rundt om øen Ægina!
Vi lejede cykler, droppede havnen, fyldt af turister, og cyklede væk. Vi kom ind til en lille landsby og fandt et ret usselt restaurant med plasticstole, fedtede duge og en stor græsk dame (indehaveren). De eneste gæster var et par lokale drankere og os 
Aldrig før i mit liv smagte jeg så gode blæksprutter, fisk og alt muligt. Ejeren kunne kun græsk, men vi fik forklaret, at hun bare skulle lave mad til os. Det var så fedt! Min cykelkæde sprang på hjemvejen, så vi blev hentet af cykeludlejeren 
Vi elsker også Italien og lige nu kan vi ikke bestemme os for hvor vi gerne vil købe en lejlighed (om et par år). Grækenland er fantastisk! Italien er fantastisk! Vi rejser lidt videre før beslutningen bliver taget.
Anmeld
Citér