Hvor skal vi tage hen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2016

(august)

vores hed en pige efter to piger.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria

Udover hvad der er blevet nævnt så måske Jordan? 

Anmeld Citér

4. januar 2016

Lenchick

Vi er heller ikke til charter (er så endt på det nogle gange alligevel og nydt det). Men min kære husbond bliver mere og mere magelig og vil gerne meget varme og strand (er også skønt men vi gør det hver år i Italien i telt). Jeg er tilgengæld til tusind kirker, gamle sten og og og... Og nyder 20 grader og lys

Kirker, lys og 17-20 grader er lige os

Heg glemmer aldrig vores cykeltur langs vandet og rundt om øen Ægina!

Vi lejede cykler, droppede havnen, fyldt af turister, og cyklede væk. Vi kom ind til en lille landsby og fandt et ret usselt restaurant med plasticstole, fedtede duge og en stor græsk dame (indehaveren). De eneste gæster var et par lokale drankere og os

Aldrig før i mit liv smagte jeg så gode blæksprutter, fisk og alt muligt. Ejeren kunne kun græsk, men vi fik forklaret, at hun bare skulle lave mad til os. Det var så fedt! Min cykelkæde sprang på hjemvejen, så vi blev hentet af cykeludlejeren

Vi elsker også Italien og lige nu kan vi ikke bestemme os for hvor vi gerne vil købe en lejlighed (om et par år). Grækenland er fantastisk! Italien er fantastisk! Vi rejser lidt videre før beslutningen bliver taget. 

Anmeld Citér

4. januar 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
lineog4 skriver:

Vi er så heldige her hjemme at vi har 14 dages påskeferie i slut marts/start april og vi også har en lille smule penge at gøre godt med - derfor vil vi gerne ud at rejse, men dog ikke smide alle pengene afsted for vi vil også på sommerferie som vi plejer - dvs. Ikke en tur til Thailand som ellers var min mands ønske... Men hvor pokker tager man så hen når man både vil se noget, have varme (eller i hvert fald forårsvarmen). 

Var sidste år i Agadir, men det er for "kedeligt" til 14 dage. Ville gerne se Istanbul, men der er ikke varmt i Tyrkiet på det her tidspunkt. Men overvejer noget med flere steder.... Er der nogle der kender gode steder på den årstid?

Barcelona - jeg elsker den by. Den har det hele. Masser af kultur, verdens sejeste fodboldhold, varme, lækker mad og og og....

Anmeld Citér

4. januar 2016

Lenchick

lineog4 skriver:

Har forslået Athen (er en af mine store drømme, når man har en kandidat i filosofi så står det nok som det ypperste at stå på Akropolis ) Men fik ikke solgt den til husbonden - forstår det ikke, men har ikke givet op endnu  og tænker der da i hvert fald er forår i luften på det tidspunkt. Men må finde mere info for ville netop gerne tage udgangspunkt i Athen og så hoppe videre...!

Kandidat i filosofi! Du er sej!!! 

Min 16-årige seje søn er ret betaget af filosofi og han er altså lige startet i 1. G på STX. Han er en smart, social og fræk teenager, slet ikke nørdet, men filosofien fanger ham altså

Anmeld Citér

4. januar 2016

lineog4

Lenchick skriver:

Kandidat i filosofi! Du er sej!!! 

Min 16-årige seje søn er ret betaget af filosofi og han er altså lige startet i 1. G på STX. Han er en smart, social og fræk teenager, slet ikke nørdet, men filosofien fanger ham altså

Nej man er nu ikke sej, bare interesseret og vi var ikke nørder kun når vi åbnede munden  ikke alle fester der kom ud over snakkende sammenkomster men når vi så slog os løs var vi tilgengæld utroli barnlige  

filosofi er er fantastisk fag, men lidt kedelig man finder ud af man ikke får store sjove svar, men derimod kontoret kedelige spørgsmål!

Anmeld Citér

4. januar 2016

lineog4

modesty skriver:

Det kommer meget an på hvor varmt det skal være.

Hvis man skal kunne bade:

De kanariske øer. Hvis det skal være low key og ikke alt for turistet, er La Gomera rigtig hyggeligt.

Der er andre muligheder end Agadir i Marokko. Man kunne f.eks kombinere badebyen Essaouira med storbyferie i Marrakech. 

Man kan komme til Miami med Norwegian for cirka 3-4.000 kr. Eller Los Angeles eller Las Vegas for helt ned til 2.500 kr. Hvis I f.eks lejer en lejlighed via airbnb og selv laver morgenmad o.s.v., kan det godt være at det økonomisk kunne hænge sammen. Men det vil nok være nødvendigt med en bil.

Dubai og Tel Aviv er også muligheder (Tel Aviv skulle være en vildt fed by), men der ville jeg nok personligt have mine tvivl, af politiske årsager.

Har været i marakkech og kom gerne igen, men der var bare rimelig koldt i februar så frygtede lidt det var det samme.

hvor har du fundet så billige flybilletter? Jeg er så dum så jeg kun kan finde ud af at søge på Momondo 

Anmeld Citér

4. januar 2016

Morjanne76

SofiaMik skriver:

Tenerife er rigtig dejligt. Køb billetterne på et af rejseselskabernes svenske søsterside, så får i det billigere. Vi sparede sidste år 5-6000 kr og guiderne og alting var det samme

Hvis man bestiller fra svensk side, er der ikke så kun afrejse fra svenske lufthavne?  Jeg kunne ikke lige se andre ved S... T... (ved ikke om man må skrive navnet)

Anmeld Citér

4. januar 2016

modesty

lineog4 skriver:

Har været i marakkech og kom gerne igen, men der var bare rimelig koldt i februar så frygtede lidt det var det samme.

hvor har du fundet så billige flybilletter? Jeg er så dum så jeg kun kan finde ud af at søge på Momondo 

Norwegian. 

Anmeld Citér

4. januar 2016

lineog4

modesty skriver:

Norwegian. 

Fandt det men vi er desværre ret bundet af datoer, og så var det pludselig ikke så billigt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.