Nytårsforsæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2016

Panther

Profilbillede for Panther
modesty skriver:

Jeg er manuskriptforfatter. Så det er nemt at blive fanget i internettets fæle kløer. 

Wauw spændende! Tænkte nok, du måtte være noget kreativt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2016

MysteriousAngel

modesty skriver:

Jeg er manuskriptforfatter. Så det er nemt at blive fanget i internettets fæle kløer. 

Hvad laver sådan en helt nøjagtigt? 

Anmeld Citér

1. januar 2016

Lomm

Profilbillede for Lomm
modesty skriver:

Uha, det er jeg glad for at høre - havde nemlig en eller anden ide om at du var læge (ved ikke lige hvor det kommer fra), og så var nr 2 da lidt bekymrende 

Anmeld Citér

1. januar 2016

modesty

MysteriousAngel skriver:

Hvad laver sådan en helt nøjagtigt? 

Skriver film. 

Anmeld Citér

1. januar 2016

kristina90

lineog4 skriver:

Jeg har for første gang i år et nytårsforsæt og nej det er ikke at tabe mig, dyrke mere motion osv. For det har jeg lovet mig selv i forvejen 

Nej jeg blev så inspireret af en af mine bekendtes billeder fra nytårsaften, det var bare ham og hans kone, de havde pyntet et fint bord, taget pænt tøj på, lavet lækkert mad, skålede, han var galant henne og skænke vin osv. Og her sad jeg i nattøj 

Mit nytårsforsæt er en gang imellem at invitere min dejlige familie på middag, ikke ude, ikke med gæster, men bare os. Hvor vi har gjort noget ud af bordet, ud af tøjet, ud af maden og vi værdsætter bare at være os. Min kære mand griner lidt, men har lovet at være med på den - nu skal der arbejdes på romantikken og familiekærligheden  vi er super gide til hyggen, nattøjet, madrasser på gulvet, men vi er så dårlige til det andet. 

Hvad med jer har I nogle nytårsforsæt?

Mit nytårs fortsæt er at være mere positiv og tro på det nok skal lykkes! Nu er det 1000% slut med og sige til mig selv "jeg kan ikke" i fx sammenhæng i og blive gravid (vi starter behandling her i januar) og ja bare være positiv , mere glad og ikke være så usikker

... Og så vil jeg da gerne tabe mig hahaha ��

Anmeld Citér

1. januar 2016

tarkoflen

Vi har lovet hinanden at vi skal tage os sammen og få lavet det testamente, som vi burde have taget os sammen til at lave for længe siden 

Og så skal vi tage os sammen til at få noget hjælp til at samle et stort skab i vores gæsteværelse, så vi kan få lavet det til et brugbart værelse og ikke bare opbevaring af kasser fyldt med alt muligt! 

Sidst men ikke mindst skal vi simpelthen blive bedre til at få ryddet op zzZzz kedeligt, men det skal til

Anmeld Citér

1. januar 2016

MyLove E

Vores her hjemme er at Maks gå ud at spise en gang om måneden. Vi har en dårlig vane med at gå ud at spise tit fordi vi ikke gider at lave mad og fordi vi ikke har noget overskud så tit. Men vi har på ingen måde råd til det!!! 

Madplaner skal indføres igen og vi skal gøre det i mere end 2 uger i streg! 

Og så skal jeg også tabe 15kilo for så må jeg få lavet en bryst reduktion 

Anmeld Citér

2. januar 2016

SandraXOXO

Spise sundt og tabe mig så jeg blir glad og tilfreds med mig selv. Har holdt det et døgn og det er allerede hårdt  Jeg hader at tælle kalorier! Eller, jeg hader at der er så mange kalorier i kage! 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Lunae

Årh, jeg har en del i år. Både nogle specifikke mål, men også nogle ønsker og forventninger til 2016.

vi ønsker os barn nr 3, et hus og at jeg bliver færdiguddannet til sommer.

Derudover har jeg besluttet mig for, at 2016 skal være det år, hvor jeg dyrker de gode relationer i mit liv - bruger tid på de mennesker, som giver mig næring i tilværelsen og istedet får ryddet op i de relationer, som dræner mig. Det bliver en udfordring, fordi det både er venner og familie, som er under luppen.

Til sidst har jeg selvfølgelig standard nytårsforsætter omkring sundere livsstil, vægttab, mere nærvær og mindre telefon.

godt nytår derude og må jeres forsæt lykkedes

Anmeld Citér

2. januar 2016

MysteriousAngel

modesty skriver:

Skriver film. 

AH! I er vel mange på sådan en film? Skriver du danske? Eller?? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.