Nytårsforsæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2016

lineog4

Mettefpigen skriver:

Jeg har ikk nytårsfortsæt.... jeg tror ikk på dem... Jeg har ønsker, og jeg ønsker at min mors operation og genoptræning vil gå godt, at min fætter og hans kæreste vil få en lille ny baby og at jeg får det meget bedre og Blir klar til skole til aug ☺

Det er vel også mere drømme nytårsforsæt, forskellen er bare det handler om noget man selv er herre over, noget hvor man aktivt kan ændre og have kontrollen. 

Har tusind drømme for 2016 men mange af dem kan jeg ikke "bestemme" udfaldet af

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2016

Carina:-)

Jeg har besluttet mig for at sige fra over for noget familie der ikke vil mig/ os noget godt.

Det har ´kostet mange tanker og ikke mindst tårer at nå hertil .

Jeg har aldrig grædt så meget i dec som i år og det kun pga nogen mennesker det kun vil mig når jeg gør som de vil og selv der er det ikke nok.

Jeg er i en form for sorg lige nu over at skulle sige farvel til noget nær familie ,men er sikker på at det i løbet af året bliver til at jeg indser det er vigtigt at passe på mig selv også det indre.

Og ja så vil jeg igen forsøge at blive bedre til at se alt det fantastiske jeg har frem for altid at jagte mere og bedre.

Anmeld Citér

1. januar 2016

Mettefpigen

Det er vel også mere drømme nytårsforsæt, forskellen er bare det handler om noget man selv er herre over, noget hvor man aktivt kan ændre og have kontrollen. 

Har tusind drømme for 2016 men mange af dem kan jeg ikke "bestemme" udfaldet af

Det er også det jeg skriver �� at jeg har ikk nytårsfortsæt, jeg har drømme ☺ sorry- kan se der står ønsker, men det er det samme i mit hoved ☺

Anmeld Citér

1. januar 2016

bøllen

Carina:-) skriver:

Jeg har besluttet mig for at sige fra over for noget familie der ikke vil mig/ os noget godt.

Det har ´kostet mange tanker og ikke mindst tårer at nå hertil .

Jeg har aldrig grædt så meget i dec som i år og det kun pga nogen mennesker det kun vil mig når jeg gør som de vil og selv der er det ikke nok.

Jeg er i en form for sorg lige nu over at skulle sige farvel til noget nær familie ,men er sikker på at det i løbet af året bliver til at jeg indser det er vigtigt at passe på mig selv også det indre.

Og ja så vil jeg igen forsøge at blive bedre til at se alt det fantastiske jeg har frem for altid at jagte mere og bedre.

Det lyder velkendt. Har hvis aldrig haft så trist en juleaften . Håber dit mål lykkes

Anmeld Citér

1. januar 2016

Sedigfor

Mit det første er at finde ud af om min datters far overhoved vil hende eller om det er for hans forældres skyld. 

Mit andet er at nyde min datter til fulde! 

Mit 3 er st tabe de sidste kilo fra graviditeten, bliver helt skør af at se på mig selv . Har tabt det engang før, så kan jeg os igen ��. 

Og være positiv!

Anmeld Citér

1. januar 2016

Carina:-)

bøllen skriver:

Det lyder velkendt. Har hvis aldrig haft så trist en juleaften . Håber dit mål lykkes

Tak og håber det  samme for dig .  Bare ærgeligt at noget der kunne være så godt istedet for blive så trist .

Anmeld Citér

1. januar 2016

bøllen

Carina:-) skriver:

Tak og håber det  samme for dig .  Bare ærgeligt at noget der kunne være så godt istedet for blive så trist .

Tak et helt enig . Men nogen gange må hårde beslutninger træffes hvis det er til det bedste

Anmeld Citér

1. januar 2016

modesty

lineog4 skriver:

Jeg har for første gang i år et nytårsforsæt og nej det er ikke at tabe mig, dyrke mere motion osv. For det har jeg lovet mig selv i forvejen 

Nej jeg blev så inspireret af en af mine bekendtes billeder fra nytårsaften, det var bare ham og hans kone, de havde pyntet et fint bord, taget pænt tøj på, lavet lækkert mad, skålede, han var galant henne og skænke vin osv. Og her sad jeg i nattøj 

Mit nytårsforsæt er en gang imellem at invitere min dejlige familie på middag, ikke ude, ikke med gæster, men bare os. Hvor vi har gjort noget ud af bordet, ud af tøjet, ud af maden og vi værdsætter bare at være os. Min kære mand griner lidt, men har lovet at være med på den - nu skal der arbejdes på romantikken og familiekærligheden  vi er super gide til hyggen, nattøjet, madrasser på gulvet, men vi er så dårlige til det andet. 

Hvad med jer har I nogle nytårsforsæt?

1: At dyrke motion. Ikke meget, bare lave nogle øvelser herhjemme hver morgen.

2: At have mere fokus på mit arbejde, når jeg arbejder (er rigtig god til at overspringe).

3: At passe på mig selv i nogle bestemte situationer. Jeg er rigtig god til at lytte til mig selv og vide hvad der er godt og ikke så godt for mig. Men jeg skal blive lidt bedre til at handle proaktivt på det.

Anmeld Citér

1. januar 2016

Panther

Profilbillede for Panther
modesty skriver:

1: At dyrke motion. Ikke meget, bare lave nogle øvelser herhjemme hver morgen.

2: At have mere fokus på mit arbejde, når jeg arbejder (er rigtig god til at overspringe).

3: At passe på mig selv i nogle bestemte situationer. Jeg er rigtig god til at lytte til mig selv og vide hvad der er godt og ikke så godt for mig. Men jeg skal blive lidt bedre til at handle proaktivt på det.

Af ren nysgerrighed; må jeg spørge, hvad du arbejder med?

Anmeld Citér

1. januar 2016

modesty

Af ren nysgerrighed; må jeg spørge, hvad du arbejder med?

Jeg er manuskriptforfatter. Så det er nemt at blive fanget i internettets fæle kløer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.