Carpal Tunnel Syndrom -Næstved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2016

FruStolpe

Åhhh hvor jeg dog hader tanken om at de skal skære den halve hånd op, når jeg ved der findes teknologi til at gøre det gennem kiggertoperation. Virkelig ærgeligt at jeg er endt i det offentlige den her gang 

Jeg har forresten en helt god venstre hånd nu. Den er tilbage på 100% efter operationen i 2012

Så jeg ved hvor godt det kan hjælpe at blive opereret 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2016

Joan ( Smallie )

FruStolpe skriver:

Åhhh hvor jeg dog hader tanken om at de skal skære den halve hånd op, når jeg ved der findes teknologi til at gøre det gennem kiggertoperation. Virkelig ærgeligt at jeg er endt i det offentlige den her gang 

Jeg har forresten en helt god venstre hånd nu. Den er tilbage på 100% efter operationen i 2012

Så jeg ved hvor godt det kan hjælpe at blive opereret 

Ahmen rolig nu det er jo ikke den halve hånd overhovedet.

De vil nok forsøge med kikkert hvis de kan det så er det jo fint men ellers går verden ikke under og dit ar bliver ikke tydligt

Jeg blev opereret den 16 og fik sting ud den 29 og det er vokset så pænt sammen at man faktisk kun kan se det fordi det er rød nu. Så det er ikke det der skal hyle dig ud af den 

Anmeld Citér

1. januar 2016

FruStolpe

Ahmen rolig nu det er jo ikke den halve hånd overhovedet.

De vil nok forsøge med kikkert hvis de kan det så er det jo fint men ellers går verden ikke under og dit ar bliver ikke tydligt

Jeg blev opereret den 16 og fik sting ud den 29 og det er vokset så pænt sammen at man faktisk kun kan se det fordi det er rød nu. Så det er ikke det der skal hyle dig ud af den 

Næ ingen kiggertoperation på Næstved.  Jeg spurgte 

Og overlægen fortalte at de skære op fra midt i håndfladen til 1-2cm op af underarmen  så jo det er den halve hånd. Et 6-8cm snit... 

Det er nu ikke arret der bekymrer  mig, men selve det at der skal åbnes 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Joan ( Smallie )

FruStolpe skriver:

Næ ingen kiggertoperation på Næstved.  Jeg spurgte 

Og overlægen fortalte at de skære op fra midt i håndfladen til 1-2cm op af underarmen  så jo det er den halve hånd. Et 6-8cm snit... 

Det er nu ikke arret der bekymrer  mig, men selve det at der skal åbnes 

Hvis du er træt af det stor ar så har vi jo frit sygehusvalg i dk så syntes jeg du skal vælge et andet sted.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.