Carpal Tunnel Syndrom -Næstved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2016

Joan ( Smallie )

Tine B skriver:

Nerven var også meget i klemme ved mig, så kirurgen var nødt til at åbne lidt mere, for at kunne komme ordentligt til.. Kunne heller ikke lige huske det var SÅ langt faktisk.. Men ja, man ser det slet ikke nu.. 

Hvordan er det så blevet med dine hænder er de blevet helt gode?

Jeg arbejder med grise i landbruget og jeg er noget spændt på om jeg kan komme tilbage

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2016

mortilpige

Jeg står og skal til forundersøgelse for det samme på tirsdag. Håber meget at jeg kan nøjes med en kikkert operation. Er der nogle der kan svare på, hvor længe at jeg skal forvente en sygemelding derefter..?

For blev da lidt chokket over, at i skriver 7 uger ved en åben operation 

Anmeld Citér

1. januar 2016

Joan ( Smallie )

mortilpige skriver:

Jeg står og skal til forundersøgelse for det samme på tirsdag. Håber meget at jeg kan nøjes med en kikkert operation. Er der nogle der kan svare på, hvor længe at jeg skal forvente en sygemelding derefter..?

For blev da lidt chokket over, at i skriver 7 uger ved en åben operation 

6 til 7 uger ved begge 

Du kan mange ting men lige så snart du ligger vægt på og tager ved på bestemte måder så er du påden og du må ikke overanstrenge den heller.

Anmeld Citér

1. januar 2016

mortilpige

Joan ( Smallie ) skriver:

6 til 7 uger ved begge 

Du kan mange ting men lige så snart du ligger vægt på og tager ved på bestemte måder så er du påden og du må ikke overanstrenge den heller.

Puha, det er jeg ikke glad for at høre  Bliver mit job heller ikke.. 

Men ja, det er selvfølgelig rigtigt nok, at man ikke må overanstrenge den, og det er min primære hånd det drejer sig om, og jeg arbejder med at lave mad hver dag, så bruger den rigtig meget. 

Øv øv 

Anmeld Citér

1. januar 2016

Joan ( Smallie )

mortilpige skriver:

Puha, det er jeg ikke glad for at høre  Bliver mit job heller ikke.. 

Men ja, det er selvfølgelig rigtigt nok, at man ikke må overanstrenge den, og det er min primære hånd det drejer sig om, og jeg arbejder med at lave mad hver dag, så bruger den rigtig meget. 

Øv øv 

Ja jeg har lige fået taget venstre her op til jul og det er gået over alt forventning men der er mange ting jeg ikke kan endnu

Til marts tager de højre som også er min prima hånd og det glæder jeg mig bestemt ikke til

Du skal forvente at starte stille og roligt op på arbejde også men jeg er sikker på det hele er det værd når det er over

Anmeld Citér

1. januar 2016

mortilpige

Ja jeg har lige fået taget venstre her op til jul og det er gået over alt forventning men der er mange ting jeg ikke kan endnu

Til marts tager de højre som også er min prima hånd og det glæder jeg mig bestemt ikke til

Du skal forvente at starte stille og roligt op på arbejde også men jeg er sikker på det hele er det værd når det er over

Nej det kan jeg rigtig godt forstå, at du ikke gør. da heller ikke sjovt, at du skal ha ordnet begge hænder 

Hos mig er det stort set kun den højre. Den venstre prikker lidt, og sover nogle enkelte gange ind imellem om natten, så ved ikke om det er nok til, at de vil kigge på den.

Det gør jeg bestemt heller ikke, og især ikke nu, hvor jeg ved, at eg skal forvente så lang en sygemelding. Havde tænkt, at det nok drejede sig om max 2 uger.. Så noget af en forskel 

Men ja, det tror jeg også at du har ret i at det er. Det summer, stikker og prikker meget i den i løbet af dagen, syntes at jeg er begyndt at tabe ting, og vågner flere gange om natten med smerter i fingre, hånd og arm. Ikke fedt..

Anmeld Citér

1. januar 2016

Tine B

Jeg mærker intet til det nu, overhovedet.. Kan bruge den som normalt. Er kun opereret i højre hånd og var som sagt slet ikke klar over, at man kunne få det som kikkert.. 

De første 14 dage, måtte jeg ikke engang bevæge fingrene.. 

Anmeld Citér

1. januar 2016

Joan ( Smallie )

mortilpige skriver:

Nej det kan jeg rigtig godt forstå, at du ikke gør. da heller ikke sjovt, at du skal ha ordnet begge hænder 

Hos mig er det stort set kun den højre. Den venstre prikker lidt, og sover nogle enkelte gange ind imellem om natten, så ved ikke om det er nok til, at de vil kigge på den.

Det gør jeg bestemt heller ikke, og især ikke nu, hvor jeg ved, at eg skal forvente så lang en sygemelding. Havde tænkt, at det nok drejede sig om max 2 uger.. Så noget af en forskel 

Men ja, det tror jeg også at du har ret i at det er. Det summer, stikker og prikker meget i den i løbet af dagen, syntes at jeg er begyndt at tabe ting, og vågner flere gange om natten med smerter i fingre, hånd og arm. Ikke fedt..

Det lyder som om den anden hånd også er godt på vej. Du bruger jo dine hænder rigtig meget i hverdagen 

Anmeld Citér

1. januar 2016

mortilpige

Det lyder som om den anden hånd også er godt på vej. Du bruger jo dine hænder rigtig meget i hverdagen 

Åh, det håber jeg virkelig ikke  Men ja, bruger dem rigtig meget. Dog ikke så meget den venstre som den højre, men den bliver da alligevel brugt en del.

Anmeld Citér

1. januar 2016

Joan ( Smallie )

mortilpige skriver:

Åh, det håber jeg virkelig ikke  Men ja, bruger dem rigtig meget. Dog ikke så meget den venstre som den højre, men den bliver da alligevel brugt en del.

Troede heller ikke jeg havde i højre emn jo jo den var go nok. Men fandt først ud afda den fik ro og jeg rigtig kom til at mærke efter hvor ondt den gjorde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.