Joan ( Smallie ) skriver:
Ja jeg har lige fået taget venstre her op til jul og det er gået over alt forventning men der er mange ting jeg ikke kan endnu
Til marts tager de højre som også er min prima hånd og det glæder jeg mig bestemt ikke til
Du skal forvente at starte stille og roligt op på arbejde også men jeg er sikker på det hele er det værd når det er over
Nej det kan jeg rigtig godt forstå, at du ikke gør. da heller ikke sjovt, at du skal ha ordnet begge hænder 
Hos mig er det stort set kun den højre. Den venstre prikker lidt, og sover nogle enkelte gange ind imellem om natten, så ved ikke om det er nok til, at de vil kigge på den.
Det gør jeg bestemt heller ikke, og især ikke nu, hvor jeg ved, at eg skal forvente så lang en sygemelding. Havde tænkt, at det nok drejede sig om max 2 uger.. Så noget af en forskel 
Men ja, det tror jeg også at du har ret i at det er. Det summer, stikker og prikker meget i den i løbet af dagen, syntes at jeg er begyndt at tabe ting, og vågner flere gange om natten med smerter i fingre, hånd og arm. Ikke fedt..
Anmeld
Citér