Carpal Tunnel Syndrom -Næstved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.673 visninger
23 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. december 2015

FruStolpe

Hej Alle 

Jeg har i dag været til forundersøgelse i Næstved. Og skal med stor sandsynlighed ha en operation i hånden. Jeg fik i 12 lavet samme operation i venstre hånd, det forgik dog som kiggertoperation på privathospital. 

I Næstved laves det som åben operation 

Så mit spørsmål er om nogen af jer er opereret for CTS på Næstved sygehus? ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2015

Joan ( Smallie )

Jeg har lige fået den lavet i den ene hånd dog på Viborg men han ville også lave den med kikkert men det var mit håndled for small til så det blev til åben i stedet. Måske jeg kan svare dig.

Skal have taget den anden her til marts.

Anmeld Citér

30. december 2015

FruStolpe

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg har lige fået den lavet i den ene hånd dog på Viborg men han ville også lave den med kikkert men det var mit håndled for small til så det blev til åben i stedet. Måske jeg kan svare dig.

Skal have taget den anden her til marts.

Jeg er lidt ude efter hvordan de præcist gør i Næstved .. Altså hvordan de bedøver hånden/armen og hvor stort snit de laver samt hvor lang sygemelding der er nødvendig. 

Men du er velkommen til at komme med dine erfaringer, jeg har som sagt kun prøvet at få det lavet med kiggert. Det gav et ar på ca 1cm så frygter et kæmpe langt grimt ar.....

Anmeld Citér

30. december 2015

Tine B

Nu er det ikke lige Næstved, men jeg har fået operationen som åben, i lokalbedøvelse.. Vidste slet ikke man kunne med kikkert.. 

Mit ar er lavet så det følger de naturlige linjer i min hånd, det er ca 2,5 cm langt, men man skal vide det er der før man kan se det.. 

Jeg var sygemeldt 7 uger.. 

Anmeld Citér

30. december 2015

FruStolpe

Nu er det ikke lige Næstved, men jeg har fået operationen som åben, i lokalbedøvelse.. Vidste slet ikke man kunne med kikkert.. 

Mit ar er lavet så det følger de naturlige linjer i min hånd, det er ca 2,5 cm langt, men man skal vide det er der før man kan se det.. 

Jeg var sygemeldt 7 uger.. 

Jeg har desværre siddet og kigget på nettet og mange ar er meget store. Fra midt i håndfladen til 2cm bag håndleddet

Det er min frygt... 

Hvordan forgik bedøvelsen??? Og må jeg spørge hvad du arbejder med ??

Anmeld Citér

30. december 2015

Joan ( Smallie )

Mit er som tine b skriver også 7 uger

Jeg blev bedøvet 2 steder i håndledet og en gang i håndfladen. 

Jeg har lige fået sting udog det bliver bare så fint og slet ikke til at se

Jeg er ret sikker på det er den måde de laver det på nu

Anmeld Citér

1. januar 2016

Tine B

FruStolpe skriver:

Jeg har desværre siddet og kigget på nettet og mange ar er meget store. Fra midt i håndfladen til 2cm bag håndleddet

Det er min frygt... 

Hvordan forgik bedøvelsen??? Og må jeg spørge hvad du arbejder med ??

Som sagt, følger arret de naturlige linjer i håndfladen.. 

Bedøvelsen blev lagt ind under huden med en tynd kanyle 3 steder, og det gjorde virkelig, virkelig ondt - i 2 minutter..

Jeg er socialpædagog og har mange daglige løft, skub, tryk osv fordi jeg arbejder med fysisk handicappede.. Jeg vedhæfter 4 billeder, så kan du se hvordan det ser ud.. Det første billede er fra dagen efter operationen, så et 1 uge efter og 2 fra nu.. Det er 3,5 år siden, men min hånd har set almindelig ud siden et par måneder efter..  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. januar 2016

Tine B

Jeg tænker, du har kigget på billeder der ligner mit det første? 

Anmeld Citér

1. januar 2016

Joan ( Smallie )

Tine B skriver:

Som sagt, følger arret de naturlige linjer i håndfladen.. 

Bedøvelsen blev lagt ind under huden med en tynd kanyle 3 steder, og det gjorde virkelig, virkelig ondt - i 2 minutter..

Jeg er socialpædagog og har mange daglige løft, skub, tryk osv fordi jeg arbejder med fysisk handicappede.. Jeg vedhæfter 4 billeder, så kan du se hvordan det ser ud.. Det første billede er fra dagen efter operationen, så et 1 uge efter og 2 fra nu.. Det er 3,5 år siden, men min hånd har set almindelig ud siden et par måneder efter..  

Hold da op det er faktisk et langt ar mit er slet ikke så langt. Men det er godt nok blevet flot.

Mit så sådan ud dagen efter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. januar 2016

Tine B

Joan ( Smallie ) skriver:

Hold da op det er faktisk et langt ar mit er slet ikke så langt. Men det er godt nok blevet flot.

Mit så sådan ud dagen efter

Nerven var også meget i klemme ved mig, så kirurgen var nødt til at åbne lidt mere, for at kunne komme ordentligt til.. Kunne heller ikke lige huske det var SÅ langt faktisk.. Men ja, man ser det slet ikke nu.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.