Vil i kalde det at lyve ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2015

BooBoo

Mettefpigen skriver:

Det kan Være at han ikk vil indvie dig i det... Det er hans fortid og det er måske en ting han ikk vil snakke om.... 

Det giver ham da ikke ret til at lyve hende lige op i ansigtet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2015

modesty

Tak for jeres svar alle sammen

Jeg ved godt hvorfor han har sagt nej det er fordi han vil skåne mig da han har vært meget rundt omkring..

Det heller ikke det at han har vært sammen med hende det sku da hans fortid..

Men han har løjet om det hvad lyver han om næste gang..

Da vi mødte hianden lagde jeg kortene på bordet og fortalt hvordan jeg havde haft det i et tidligere forhold og jeg regnede med at han var ærlig..

Den dér paranoia omkring "hvad lyver han så om næste gang", den synes jeg at du skal lægge på hylden. Det eneste der kommer ud af den slags tanker, er at han kommer til at lyve endnu mere fordi han mærker at du hidser dig op over småting og han ikke gider dramaet/vil skåne dine følelser. Uhensigtsmæssigt? Helt klart. Meget normalt? Helt klart.

Anmeld Citér

29. december 2015

firstimemom

Ja det er at lyve, men det er før jeres tid Så jeg ville ærlig talt lade det ligge.

Anmeld Citér

29. december 2015

Mettefpigen

BooBoo skriver:

Har jeg skrevet det?

Anmeld Citér

29. december 2015

GrønStjerne

Ja det er en løgn.

Han har sagt til dig mens I har været kærester at han ikke har været sammen med hende. Da der så er nogle mennesker til stede som afslører det er løgn går han til bekendelse.

Det er ikke det han har lavet, det er jo før jer, og vel i princippet ligegyldigt. Men han har løjet for dig for at undgå ballade. Jeg var blevet gal. Rigtig rigtig gal. Min mand skal ikke lyve for mig.

Anmeld Citér

29. december 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
BooBoo skriver:

Næ - men hvordan tror du en "det kommer ikke dig ved" vil blive modtaget

Anmeld Citér

30. december 2015

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

Vi har fået snakket det igennem og ja han løg overfor mig ��

Det væreste er at lyve !

Anmeld Citér

30. december 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hej alle sammen

Vi har fået snakket det igennem og ja han løg overfor mig ��

Det væreste er at lyve !

Godt i fik det snakket igennem. 

Der var vidst ingen som var i tvivl om at det var en løgn - men det er bare en lidt ligegyldig løgn 

Anmeld Citér

30. december 2015

Babilooo

Alt du har lagt kortene på bordet i forhold til dine forhold fra tidligere er ikke det samme som at han gør det. Han har haft mange flere "bekendtskaber" og sikkert flov over dette. Det giver ikke mening at sige "jeg har været sammen med 4 - så nu har jeg været ærlig nu skal du også åbne op" .. Hvis han har været sammen med 80.

han har været sammen med mange og det ved du - hvis der var en som er grim han er speciel flov over ville jeg da også kunne finde på at stikke en hvid løgn. man har altså ikke krav på al viden om ting der er sket før man mødte sin partner. Just saying

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.