Anonym skriver:
God aften
Jeg har jordens dejligste kæreste synes jeg selv
Og ved også godt at han nok er den sidste der har sagt nej til sex inden han mødte mig 
Vi kommer på et danse sted der mødte vi også hinanden og han kender virkelig mange damer..
Så for et stykke tid siden snakker vi om en kvinde der over og han vidste en masse om hende og jeg spørger ham så om han også havde vært sammen med hende og han svare nej..
Så var vi på danse stedet i Lørdags og der var snak om hende og jeg siger ja i det mindste har min kæreste da ikke vært der så lidt fornuftig et han da..
Det får jeg så bekræftet at han har og vi snakker om det og han siger mig heller ikke imod..
Han kender mig fortid så jeg sagde til ham at jeg synes han løj overfor mig..
Vil i kalde det at lyve eller ?
Det kunne jeg virkelig godt have løjet om. Min mand skal ikke blande sig i, hvem jeg har været sammen med før jeg mødte ham. Det er min fortid, mine minder, mine erfaringer og dem skal han ikke vide noget om, hvis jeg ikke ønsker det. For gør han det, vil han automatisk have en holdning til det, og det er mit private indre rum, som jeg vil have i fred.
Engang så vi et quiz program på TV, hvor en gammel flamme pludselig dukkede op på skærmen og ud af mig kom der en jeg-er-overrasket-lyd, som betød at min kæreste kunne regne ud, at den mand på skærmen havde jeg haft noget at gøre med. Min kæreste var selvfølgelig slet ikke jaloux, men det blev bare meget vigtigt at pointere, hvor lidt ex-flammen var min type, hvor grimt hans hår var, hvor glad han var over at han ikke selv var sådan en, der deltog i quizer, bla bla bla, og sådan fortsatte det resten af programmet. Der blev da jublet noget højt, da ex-flammen var den der klarede sig dårligst i programmet.
Jesus Christ!
For et år siden, var vi til et kultur-arrangement, hvor en anden ex-flamme var der med sit barn. Det blev til et kort hej, og min mand spurgte hvem det var. Det kunne jeg så ikke lige huske. Det var rart, ikke lige at kunne huske.