Vil i kalde det at lyve ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.651 visninger
28 svar
49 synes godt om
29. december 2015

Anonym trådstarter

God aften ��

Jeg har jordens dejligste kæreste synes jeg selv ��

Og ved også godt at han nok er den sidste der har sagt nej til sex inden han mødte mig

Vi kommer på et danse sted der mødte vi også hinanden og han kender virkelig mange damer..

Så for et stykke tid siden snakker vi om en kvinde der over og han vidste en masse om hende og jeg spørger ham så om han også havde vært sammen med hende og han svare nej..

Så var vi på danse stedet i Lørdags og der var snak om hende og jeg siger ja i det mindste har min kæreste da ikke vært der så lidt fornuftig et han da..

Det får jeg så bekræftet at han har og vi snakker om det og han siger mig heller ikke imod..

Han kender mig fortid så jeg sagde til ham at jeg synes han løj overfor mig..

Vil i kalde det at lyve eller ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2015

Mettefpigen

Jaa, han lyver jo når han siger nej til dig og det ikk er sandheden...

Anmeld Citér

29. december 2015

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jaa, han lyver jo når han siger nej til dig og det ikk er sandheden...

Okay så er mine følser ikke helt forkert på den..

Men han mener ikke selv han har løjet overfor mig !

Årh det er så svært synes jeg !

Anmeld Citér

29. december 2015

Mettefpigen

Anonym skriver:

Okay så er mine følser ikke helt forkert på den..

Men han mener ikke selv han har løjet overfor mig !

Årh det er så svært synes jeg !

Det er en løgn, men tænker bare hvor vigtigt er det for dig om han har været sammen med den kvinde før i var sammen?...

Anmeld Citér

29. december 2015

klmf

Ja, det er teknisk set at lyve. Men hvis det skete før din tid, ville jeg ikke hænge mig mere i det,  hvis han ellers er en ordentlig fyr der er til at stole på. Nogle ting er jeg flove over og har ikke lyst til at indvie min mand i - og forstår så også godt hvis der er visse bekendtskaber han ikke har lyst til at snakke med mig om. Jeg føler mig som en anden end hvad jeg var for 15 år siden, ung og dum.  De erfaringer rigere, helt bestemt, men visse ting behøver vi ikke snakke om i dag

Anmeld Citér

29. december 2015

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Det er en løgn, men tænker bare hvor vigtigt er det for dig om han har været sammen med den kvinde før i var sammen?...

Det er ikke det at han har vært sammen med hende der gør ondt for det et valg han tog før mig..

Men mener det med at lyve omkring det for jeg tænker hvad bliver det næste han lyver om..

Anmeld Citér

29. december 2015

Anonym trådstarter

blæksprutten skriver:

Ja, det er teknisk set at lyve. Men hvis det skete før din tid, ville jeg ikke hænge mig mere i det,  hvis han ellers er en ordentlig fyr der er til at stole på. Nogle ting er jeg flove over og har ikke lyst til at indvie min mand i - og forstår så også godt hvis der er visse bekendtskaber han ikke har lyst til at snakke med mig om. Jeg føler mig som en anden end hvad jeg var for 15 år siden, ung og dum.  De erfaringer rigere, helt bestemt, men visse ting behøver vi ikke snakke om i dag

Jeg er endeligt også ligeglad med at han har vært sammen med denne kvinde..

Men synes bare det ikke er noget man behøver at lyve om..

Anmeld Citér

29. december 2015

Mettefpigen

Anonym skriver:

Det er ikke det at han har vært sammen med hende der gør ondt for det et valg han tog før mig..

Men mener det med at lyve omkring det for jeg tænker hvad bliver det næste han lyver om..

Det kan Være at han ikk vil indvie dig i det... Det er hans fortid og det er måske en ting han ikk vil snakke om.... 

Anmeld Citér

29. december 2015

klmf

Anonym skriver:

Jeg er endeligt også ligeglad med at han har vært sammen med denne kvinde..

Men synes bare det ikke er noget man behøver at lyve om..

Nej, det er da også latterligt. Måske han bare er flov og ikke havde lyst til at blive mindet om det..??

Anmeld Citér

29. december 2015

Anonym trådstarter

blæksprutten skriver:

Nej, det er da også latterligt. Måske han bare er flov og ikke havde lyst til at blive mindet om det..??

Ja det kan jo godt ske det er sådan noget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.