Alder mellem første og andet barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2015

tobogsylsmor27

Der er 4 år og seks mdr og 14 dage i mellem dem den yngste er 6 år og den ældste bliv 11 år om en dag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2015

Kay

Anonym skriver:

hej alle 

jeg gået i lidt tid og tænkte om hvor mange har kort aldersmæssigt mellemrum mellem 1 og 2 barn 

Så kære damer hvor mange måneder/år er der mellem jeres første og andet barn?

2 år 2 måneder og 4 dage 

var gravid med termin 2 år og 10 dage efter vores den stores fødselsdag men havde en sa

Anmeld Citér

29. december 2015

LLT.

Anonym skriver:

hej alle 

jeg gået i lidt tid og tænkte om hvor mange har kort aldersmæssigt mellemrum mellem 1 og 2 barn 

25 mdr mellem nr 1 og 2 og 3,5 år mellem nr 2 & 3

Anmeld Citér

29. december 2015

Vik

4 år og 7 måneder mellem mine dejlige børn. Det fungere perfekt og storesøster elsker at hjælpe med sin lillebror

Anmeld Citér

29. december 2015

De3Guldklumper

15 1/2 mdr mellem 1 og 2 

knap 5 år mellem 2 og 3

Anmeld Citér

29. december 2015

serinasmor

Her bliver sådan cirka 6 1/2 år imellem dem ... Om det er godt eller skidt vil kun tiden vise ... Personligt tror jeg det bliver hårdt at starte helt forfra har jo en stor pige nu der nærmest aldrig skal have hjælp til noget ..

Anmeld Citér

29. december 2015

sne190810

Anonym skriver:

Kan man spørger om hvordan du kunne vente så længe? Eller kunne du bare det?

Jeg elskede såmænd bare tiden med min datter, og at have den alene med hende. En tid, som jeg også gerne ville have og nyde på samme måde med barn nr 2, så ville gerne have min første var så stor at hun var tilpas selvstændig, og havde sit "eget liv" med venner, skole, SFO osv. 

Udover det døjede jeg med døgnkvalme/sengeliggende hele første graviditet, og hvis jeg endte sådan igen med nr. 2, ville jeg have så dårlig samvittighed overfor nr 1, hvis hun stadig var lille og havde brug for mig på samme måde som en tumling har. :-) 

desuden var det overhoved ikke planlagt, at jeg skulle blive gravid "allerede" med nr 2.... Ville skam gerne have ventet et par år endnu :-p 

Anmeld Citér

29. december 2015

Disarobi

Milas var 15 mdr da Melvin blev født 

Anmeld Citér

29. december 2015

Fremad

Anonym skriver:

hej alle 

9,5 år :-) 

Anmeld Citér

29. december 2015

StephanieNajim

Der er 2 år og 10 måneder mellem vores nr 1 og 2, og 16 minutter mellem nr 2 og 3 ♡ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.