Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej alle
jeg gået i lidt tid og tænkte om hvor mange har kort aldersmæssigt mellemrum mellem 1 og 2 barn
Så kære damer hvor mange måneder/år er der mellem jeres første og andet barn?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
5 1/2 år. :-)
Anonym skriver: hej alle jeg gået i lidt tid og tænkte om hvor mange har kort aldersmæssigt mellemrum mellem 1 og 2 barn Så kære damer hvor mange måneder/år er der mellem jeres første og andet barn?
2 år, 9 mdr og 10 dage - for at være helt præcis.
Min søn blev 2 år d. 3 januar 2013, jeg testede positivt d. 30 januar 2013 og fødte d. 13 oktober 2013.
4 år og 6 dage
sne190810 skriver: 5 1/2 år. :-)
Kan man spørger om hvordan du kunne vente så længe? Eller kunne du bare det?
Benjamins'mor skriver: 2 år, 9 mdr og 10 dage - for at være helt præcis. Min søn blev 2 år d. 3 januar 2013, jeg testede positivt d. 30 januar 2013 og fødte d. 13 oktober 2013.
Viste i og var enig i før den første kom til verden at i vil ha dem rimelig tæt på hinanden?
13 mdr og 10 dage
Der er 2 år og 3 mdr mellem dem..
Helt perfekt.. Kathrine er lige blevet 7 år og Christian blir 5 til marts..
2 år og 5 måneder
Anonym skriver: Viste i og var enig i før den første kom til verden at i vil ha dem rimelig tæt på hinanden?
Niks. Blev gravid i en p-pille periode, men da jeg stod med testen var vi enige om at beholde. Det har i starten været ret nemt, men nu hvor den mindste er blevet 2 år kan det til tider godt være hårdt. De diskutere/skændes meget og vil hele tiden lege med det den anden har.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128