Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Benjamins'mor skriver: Niks. Blev gravid i en p-pille periode, men da jeg stod med testen var vi enige om at beholde. Det har i starten været ret nemt, men nu hvor den mindste er blevet 2 år kan det til tider godt være hårdt. De diskutere/skændes meget og vil hele tiden lege med det den anden har.
Niks. Blev gravid i en p-pille periode, men da jeg stod med testen var vi enige om at beholde. Det har i starten været ret nemt, men nu hvor den mindste er blevet 2 år kan det til tider godt være hårdt. De diskutere/skændes meget og vil hele tiden lege med det den anden har.
Okay men nårh det er da alligvelet en vidunderlig ting når det sådan en smuk overraskelse man få sig
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der er 29 måneder imellem vores piger
21 mdr mellem nr 1 og 2
44 minutter
24 måneder på nær 4 dage :-)
Der er knap 3 år imellem vores piger (Freja er fra september 2011 og Sofie er fra juli 2014).
Jeg synes at det har været super med den aldersforskel.
14 mdr
15 mdr
6 år 3 måneder - præcis på dagen...
De er begge født fredag den 11. - og nogenlunde samme tid på døgnet...
Anonym skriver: hej alle jeg gået i lidt tid og tænkte om hvor mange har kort aldersmæssigt mellemrum mellem 1 og 2 barn Så kære damer hvor mange måneder/år er der mellem jeres første og andet barn?
hej alle
jeg gået i lidt tid og tænkte om hvor mange har kort aldersmæssigt mellemrum mellem 1 og 2 barn
Så kære damer hvor mange måneder/år er der mellem jeres første og andet barn?
3 år og 11 mdr Der er kortere ml nr 2 og 3 og 3 og 4
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128