Paddehatten skriver:
Vil give Sprit og de andre ret. Der er forskel på at være bekymret over man ikke har mærket baby så meget og så lige få det tjekket og så at være SÅ bekymret, som jeg fornemmede du var ud fra dit start-indlæg og dine efterfølgende svar. Det undrer mig så bare lidt at du nu bagatelliserer det hele igen. Jeg synes du har fået mange gode og velmenende råd her i tråden
og så er det jo helt op til dig, hvilke du vil lytte til og hvilke du bare vil lade passere 
Har du helt ret i, men ligefrem og gå lige på og hårdt og sige man skal gå til psykolog er måske hårdt nok i sig selv, kunne jo evt tage den med min jordmoder og tale med hende om det. De kan altså også berolige en og jeg er jo ikke den første der har de bekymringer.
Ja jeg har været på fødegangen 2 gange denne uge fordi den første gang vil de ikke kører ctg og så ringede jeg til dem dagen efter og sagde jeg vil havde det bedst med hvis de vil gøre det, og det gav da også ro, men når jeg stadig ikke har mærket liv tænker man da over om der er noget galt med ham derinde om der måske er noget der påvirker ham...
Og du vil ikke bekymre dig over at du ikke havde mærket liv i en uge ?vil du bare lade som ingen ting? det tvivler jeg altså på....
Jeg har aldrig haft noget psykisk før osv og er rimelig stabil i min hverdag... Lige nu går jeg bare derhjemme sygmeldt pga bækkenløsning.
Det hele er bare nyt, og ja selvfølgelig bekymrer man sig da når det er ens første gang....
Og sidder jo ikke og får direkte angstanfald, det har jeg haft tæt ind i familen og ved hvad det virkelig vil sige hvis man er angst og deprimeret så synes bare ikke rådene er helt korrekte at skrive man skal gå til psykolog for ellers risikere man fødselsdepression, det synes jeg er lidt forkert det er jo at give mig endnu en bekymring og nok bestemt det sidste man lige havde brug for at hører lige nu .... Men det er jo også bare min mening ...
Anmeld
Citér