Skal jeg være bekymret ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.842 visninger
31 svar
8 synes godt om
25. december 2015

Anonym trådstarter

Hej alle sammen og glædelig jul 

jeg har været på fødegangen 2 gange i den her uge pga jeg har mærket markant mindre liv er i uge 27, begge gange var alt som det skulle være og fik kørt strimmel den ene gang. 

Men jeg er stadig bare så bekymret der er ikke sket nogle ændringer og har stadig ikke mærket ham idag  jeg ved ikke hvad der foregår derinde og er så bange for han dør derinde og jeg har ikke noget og have det i. 

Tror i jeg skal være bekymret eller skal jeg bare til at slappe lidt af, jeg har prøvet at drikke isvand og puffe til ham men han reagere slet ikke på det men det har han heller ikke gjort de andre gange som sådan..

Vil de kunne se på hjertetlyden osv hvis der er noget galt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej alle sammen og glædelig jul 

jeg har været på fødegangen 2 gange i den her uge pga jeg har mærket markant mindre liv er i uge 27, begge gange var alt som det skulle være og fik kørt strimmel den ene gang. 

Men jeg er stadig bare så bekymret der er ikke sket nogle ændringer og har stadig ikke mærket ham idag  jeg ved ikke hvad der foregår derinde og er så bange for han dør derinde og jeg har ikke noget og have det i. 

Tror i jeg skal være bekymret eller skal jeg bare til at slappe lidt af, jeg har prøvet at drikke isvand og puffe til ham men han reagere slet ikke på det men det har han heller ikke gjort de andre gange som sådan..

Vil de kunne se på hjertetlyden osv hvis der er noget galt? 

Slet ikke nogen ?

Anmeld Citér

25. december 2015

5timesacharm..right?

Synes du skal snakke med fødegangen igen, eller evt en jordemor om dine bekymringer. 

Har du forsøgt med noget iskoldt og sødt, og så ligge dig ned og slappe helt af? 

Anmeld Citér

25. december 2015

Anonym trådstarter

5timesacharm..right? skriver:

Synes du skal snakke med fødegangen igen, eller evt en jordemor om dine bekymringer. 

Har du forsøgt med noget iskoldt og sødt, og så ligge dig ned og slappe helt af? 

ja det har jeg men hjertelyden osv var jo fin mærker bare ingenting 

Anmeld Citér

25. december 2015

Sedigfor

Din søn kan have vendt sig så han sparker ind ad, det kan man typisk ikke mærke. Ellers så køb en scanning og fortæl om dine bekymringer (:

Anmeld Citér

25. december 2015

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Din søn kan have vendt sig så han sparker ind ad, det kan man typisk ikke mærke. Ellers så køb en scanning og fortæl om dine bekymringer (:

Bor desværre ikke i nærheden af et sted hvor man kan købe en scanning 

Anmeld Citér

25. december 2015

Sedigfor

Anonym skriver:

Bor desværre ikke i nærheden af et sted hvor man kan købe en scanning 

Enden må du jo tro på alt er iorden eller id så ting til fødegangen og sig du har været der to gange før og du stadig ikke mærker liv (:

Anmeld Citér

25. december 2015

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Enden må du jo tro på alt er iorden eller id så ting til fødegangen og sig du har været der to gange før og du stadig ikke mærker liv (:

Ja men kunne jo være nogen havde  prøvede det sammen, og kunne berolige mig lidt det eneste de gør på fødegangen er jo at kører ctg og siger alt er i orden.. 

Anmeld Citér

25. december 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg er sikker på alt er i orden. Du har været derinde to gange, hvor de har sagt alt er fint men hvis du virkelig er nervøs og ikke kan få ro for det, så må du ringe til fg igen, så du kan få ro  

Anmeld Citér

25. december 2015

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Jeg er sikker på alt er i orden. Du har været derinde to gange, hvor de har sagt alt er fint men hvis du virkelig er nervøs og ikke kan få ro for det, så må du ringe til fg igen, så du kan få ro  

Hvis man bare kunne mærke ham, så var man ikke så bekymret men Jordmoderen sagde til mig jeg må acceptere det er sådan jeg mærker liv lige nu,  så synes også det vil blive for meget hvis jeg ringer for 3 gang på under en uge ... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.