Anonym skriver:
Ja men kunne jo være nogen havde prøvede det sammen, og kunne berolige mig lidt det eneste de gør på fødegangen er jo at kører ctg og siger alt er i orden..
Jeg tror de fleste har prøvet at mærke mindre/ingen liv og blive voldsomt bekymret 
det er meget ubehageligt og jeg kan godt forstå du søger nogen der kan berolige dig. Dog vil jeg sige fra mig selv, at folk kan sige nok så meget "jeg tror helt sikkert, at alt er ok", men hvis man ikke føler det selv, så er det ingen trøst eller beroligelse. Der kan være mange grunde til at du ikke har mærket baby: Baby har vendt sig og sparker nu indad. Baby har været aktiv, mens du har sovet og sover, mens du er vågen og opmærksom. Din moderkage er foranliggende. Du har haft for meget om ørerne/været stresset og måske ikke lagt mærke til det, når baby faktisk HAR sparket - hvilket man må sige er oplagt lige nu midt i juletiden 
Hvis du slet ikke kan finde ro, vil jeg råde dig til at kontakte fødegangen igen, men hvis du har hørt god hjertelyd og set aktivitet på strimlen, er det nok én af ovenstående årsager, der er skyld i du ikke har mærket den lille og umiddelbart vil jeg tro det skyldes travlhed. Det har det i hvert fald gjort hver gang for mit eget vedkommende. Håber det trøster lidt.
Mange hilsner Paddehatten.
Anmeld
Citér