Gud hvor jeg skammer mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Hvorfor ønsker du dig så ikke det?

Jeg synes ærlig talt du skulle prøve at putte den gode mine på, prøve tøjet, sige det ikke sidder helt om du gerne ville, bytte det og fortælle ham hvor sej han er, at han rent faktisk tør købe tøj til dig. Det ville min mand ALDRIG kaste sig ud i.

Og næste år foreslår du så om i ikke skal give hinanden en af de oplevelser som du gerne vil dele med ham!

God jul

Jow og det gør jeg bestemt også - for mig er selve gaven i bund og grund ikke vigtig - jeg er nødt til at anerkende at han har prøvet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Jow det kunne jeg sagtens, men der tør han heller ikke rigtig bare at købe noget, da han er bange for at han kommer til at planlægge oveni mine planer... Men det er mig der skal stramme mig an og komme over det baby-halløj!

det værste er jo, at jeg faktisk intet mangler så uanset hvad han har købt, er der jo ikke noget andet, som jeg hellere ville have haft!

Måske ja - en rigtig god idé at løsne lidt op?

Manden ved vel nogenlunde hvad der er af planer for familien - og ellers kan dine planer vel ændres lidt såfremt din mand er så sød at komme hjem og forære dig en oplevelse?

Han går forhåbentlig ikke rundt og er så bange for at træde forkert hele tiden?.. for så kan jeg måske godt forstå at du ender med lidt kedelige og fantasiforladte gaver?

Anmeld Citér

24. december 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Måske ja - en rigtig god idé at løsne lidt op?

Manden ved vel nogenlunde hvad der er af planer for familien - og ellers kan dine planer vel ændres lidt såfremt din mand er så sød at komme hjem og forære dig en oplevelse?

Han går forhåbentlig ikke rundt og er så bange for at træde forkert hele tiden?.. for så kan jeg måske godt forstå at du ender med lidt kedelige og fantasiforladte gaver?

Ej det tænker jeg ikke at han er / og jeg er også blevet meget bedre! Tager facaden på og spekulerer ikke i gaver før fødselsdag og jul - i år er anderledes, fordi jeg netop selv nåede at opdage hvor gaven er fra og det sætter et tankemylder igang!

Anmeld Citér

24. december 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg frygter jeg også gaven fra min mands mormor... jeg har en speciel tøjstil, så jeg plejer at ønske mig gavekort til to bestemte tøjbutikker, men alligevel giver hun gavekort til en anden hvor jeg ikke kan finde noget... i år sagde min mand faktisk ligeud til hende at hvis hun ikke ville køre turen til de to andre butikker, så var det bedre at bare give mig penge...

Jeg håber du får en god jul alligevel... 

Anmeld Citér

24. december 2015

Morjanne76

Hvor fra ved du, at gaven er fra H&M? 

Min mand vil gå langt for at camouflerer en gave. 

Anmeld Citér

24. december 2015

Sprit25

Ms.Sunshine skriver:

Jeg frygter jeg også gaven fra min mands mormor... jeg har en speciel tøjstil, så jeg plejer at ønske mig gavekort til to bestemte tøjbutikker, men alligevel giver hun gavekort til en anden hvor jeg ikke kan finde noget... i år sagde min mand faktisk ligeud til hende at hvis hun ikke ville køre turen til de to andre butikker, så var det bedre at bare give mig penge...

Jeg håber du får en god jul alligevel... 

Frygter gaven ligefrem? Rolig nu det er en gave. Givet i en god mening. Ikke en bombe. 

Jeg bliver sgu lidt harm må jeg indrømme. 

Anmeld Citér

24. december 2015

Sprit25

Morjanne76 skriver:

Hvor fra ved du, at gaven er fra H&M? 

Min mand vil gå langt for at camouflerer en gave. 

Gør min mand også 

Anmeld Citér

24. december 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Sprit25 skriver:

Frygter gaven ligefrem? Rolig nu det er en gave. Givet i en god mening. Ikke en bombe. 

Jeg bliver sgu lidt harm må jeg indrømme. 

Der skulle have været " på hver side, men jeg skrev lidt for hurtigt...

Jeg "frygter" det i den forstand at jeg får skyldfølelse når der går et år eller mere uden at jeg får brugt gavekortene fordi jeg ikke kan finde noget i den butik der passer mig uden at ligne det min mormor gik i...

Anmeld Citér

24. december 2015

Sprit25

Ms.Sunshine skriver:

Jeg "frygter" det i den forstand at jeg får skyldfølelse når der går et år eller mere uden at jeg får brugt gavekortene fordi jeg ikke kan finde noget i den butik der passer mig uden at ligne det min mormor gik i...

Du kan gå ind købe noget ogsp dagen efter få pengene tilbage eller sælge gavekortet

Anmeld Citér

24. december 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Ms.Sunshine skriver:

Køb en gave til et ældre familiemedlem derinde - glæd dig over, at din mands mormor giver dig en gave - og kryds fingre for, at dine egne svigerbørn, børnebørn, "svigerbørnebørn" til sin tid vil være taknemmelige over, at du har villet glæde dem, selv om du måske har ramt ved siden af. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.