Gud hvor jeg skammer mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2015

4kløver

En af de grunde til jeg hader julen. Har en i familien hvor det aldrig er godt nok. Så hver år i december begynder min mavepine for er det nu godt nok det jeg har fundet eller skal jeg bare høre på brok. Og ønskerne er langt over hvad jeg vil giv. Føler det er tvang at skal købe bare fordi det er familie.. 

Håber du bliver glad for gaven manden har fundet med kærlighed <3

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2015

lineog4

Hvorfor kigger du overhovedet? Jeg tænker hvorfor ikke lade dig overraske juleaften, og hvis så ikke det falder i den smag kan alting jo byttes. Og ved du at du bliver skuffet, hvorfor så ikke give den stakkels mand mere end et hint - han kan jo ikke læse dine tanker 

men fedt du ved du er barnlig og utaknemmelig. Så kan du måske ændre det. 

Anmeld Citér

23. december 2015

Fremad

Anonym skriver:

Hvor er jeg bare flov over mig selv.

Er en kvinde på knap 30 år og jeg skaber mig som et lille barn.

Min mand har købt en gave til mig og ved et uheld finder jeg ud af, at den er fra H&M.. Nu har jeg så valgt at oversøge hele hjemmesiden og der er intet, som jeg tænker at jeg gider at have

Jeg ved at han bare vil gøre det så godt for mig, men hold kæft hvor er jeg bare en utaknemmelig k*lling! Ærligt talt, vil jeg hellere undvære gaver fra ham, fordi jeg altid blir drøn skuffet (måske fordi jeg selv mener, at jeg giver det bedste gaver)

Øj hvor skal jeg bare tage mig sammen!!!

Det kan jo være han har det på samme måde med dine gave... og du måske slet ikke er den bedste til det gave noget ;-)

Det største skridt mod at ændre noget er at indse hvad det er der skal ændres :-) så du er jo rigtig godt på vej....

Og så vend den om og tænk på hvordan du ville have det hvis ham du elsker opførte sig og følte som du gjorde.....

Rigtig go jul tig dig og dine kære.. husk at de vigtigste og dyrebareset ting ikke kan købes for penge.... 

Anmeld Citér

23. december 2015

Bebsen

Hehe, min veninde havde det på samme måde, hun ved hun får noget fra zalando, og har så været inde og kigge uden at finde noget hun ku lide  

Jeg ved så tilgengæld hvad jeg får - pakkede den selv ind igår og har lige overhørt en samtale (lommeopkald) hvor jeg så hørte hvad min anden gave er.... Selvom jeg får hvad jeg ønsker bliver jeg faktisk lidt ked, over at vide det - jeg elsker overraskelser... Utaknemmelige kvindemennesker 

Anmeld Citér

23. december 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Jeg er lige sådan når det kommer til min mand og gaver. Mest fordi jeg bruger timevis på at finde noget han vil elske, og manden gider max bruge 15 min på at finde mig en gave. Har du overvejet at give ønskeseddel med ønsker og evt hvor det kan købes osv? Mange mænd gider jo ikke rigtig selv bruge tid på at finde på gaver, og så køber de bare noget, og så er det man blir skuffet. 

Han har min ønskeseddel, men jeg er desværre sådan et menneske, som sjældent ønsker mig noget og samtidig er røv utaknemmelig / virkelig dårlig kombi

Anmeld Citér

23. december 2015

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Vent i det mindste og se hvad han har købt

Og hør tanken bag....

Og hvis ikke det er dig, kan det jo byttes...

Vil 100 gange hellere have en dejlig mand i hverdagen end gode gaver på fødselsdage og til jul...

Helt sikkert og min mand er fantastisk - han vil mig alt det bedste, men bliver selvfølgelig usikker på sig selv, når jeg er typen der bare er utaknemmelig

Anmeld Citér

23. december 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Ja... det skal du. Altså, tage dig sammen Hvis jeg var din mand, ville jeg nok stoppe med at give dig gaver. Glædelig jul!

I virkeligheden gad jeg på en måde godt, at han ikke købte gaver til mig - så skulle jeg nemlig ikke gå med de her tanker!

Vil hellere hygge med ham i bio, på restaurant, til oplevelser eller noget

elsker ham overalt på jorden og skal bare styre mig - er kontrolfreak!

Anmeld Citér

23. december 2015

jenny4

Anonym skriver:

I virkeligheden gad jeg på en måde godt, at han ikke købte gaver til mig - så skulle jeg nemlig ikke gå med de her tanker!

Hvorfor ønsker du dig så ikke det?

Jeg synes ærlig talt du skulle prøve at putte den gode mine på, prøve tøjet, sige det ikke sidder helt om du gerne ville, bytte det og fortælle ham hvor sej han er, at han rent faktisk tør købe tøj til dig. Det ville min mand ALDRIG kaste sig ud i.

Og næste år foreslår du så om i ikke skal give hinanden en af de oplevelser som du gerne vil dele med ham!

God jul

Anmeld Citér

24. december 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Jamen så er dit problem jo løst... kan du ikke bare ønske dig oplevelser af ham, i stedet for alt det gaveræs og skuffelse?

Anmeld Citér

24. december 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jamen så er dit problem jo løst... kan du ikke bare ønske dig oplevelser af ham, i stedet for alt det gaveræs og skuffelse?

Jow det kunne jeg sagtens, men der tør han heller ikke rigtig bare at købe noget, da han er bange for at han kommer til at planlægge oveni mine planer... Men det er mig der skal stramme mig an og komme over det baby-halløj!

det værste er jo, at jeg faktisk intet mangler så uanset hvad han har købt, er der jo ikke noget andet, som jeg hellere ville have haft!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.