Hvor finder man de gode fyre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2015

Babilooo

Sjovt der står så meget dårligt med hensyn til netdating... Stort ser alle mine venner og jeg selv har mødt vores mænd på dating.dk.

man skal være obs på hvilke værdier der fremgår af profilen så man man altså godt undgå dem der smarte i en fart og som søger et booty call. 

Det er klart nemmere end i byen. 

Jeg var ude på omkring 20 kaffedates før jeg mødte min mand. Så en eller to halvdårlige dates og så opgive duer altså ikke. Prøv at lav en god profil og lede efter et match på dating.dk og så gå ud på 1-2 dates om ugen - så lover jeg at du var en kæreste efter et halv år. Sandsynligheden er meget stor i hvert fald. Ellers skal du ikke indad 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2015

Babilooo

Kigge indad 

Anmeld Citér

22. december 2015

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Jeg har fundet min kæreste i fitness World. Og han er sgu ret sød, så prøv der

Så du kan jo melde dig ind, hvis du ikke allerede er og så ned og løfte på nogen tunge vægte, som du engang imellem skal have hjælp til

Jeg er i det lokale fitness center allerede, men det duer ikke rigtigt det der med at lade som om man ikke kan løfte, for jeg har en fast træningsmakker som jeg er afsted med hver gang..  

Men det var ellers et godt bud..

Anmeld Citér

22. december 2015

et-ønske

Jeg fandt min mand på Facebook efter at have været alene i 2 år. 

Har du prøvet netværket singleplus?? Faktisk ikke en dating side - men netværk for enlige med børn - de fedeste arrangementer og det sker at sød musik opstår  

Anmeld Citér

22. december 2015

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Jeg fandt min mand på Facebook efter at have været alene i 2 år. 

Har du prøvet netværket singleplus?? Faktisk ikke en dating side - men netværk for enlige med børn - de fedeste arrangementer og det sker at sød musik opstår  

Jeg er blevet anbefalet den, men kan det passe at man skal betale penge for at være medlem?? 

Anmeld Citér

22. december 2015

Liv_86

Anonym skriver:

Jeg er i det lokale fitness center allerede, men det duer ikke rigtigt det der med at lade som om man ikke kan løfte, for jeg har en fast træningsmakker som jeg er afsted med hver gang..  

Men det var ellers et godt bud..

Hmm okay. Måske du en dag kan tage afsted alene, så kan du jo spørge en sød fyr om han vil spotte dig

Anmeld Citér

22. december 2015

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Sjovt der står så meget dårligt med hensyn til netdating... Stort ser alle mine venner og jeg selv har mødt vores mænd på dating.dk.

man skal være obs på hvilke værdier der fremgår af profilen så man man altså godt undgå dem der smarte i en fart og som søger et booty call. 

Det er klart nemmere end i byen. 

Jeg var ude på omkring 20 kaffedates før jeg mødte min mand. Så en eller to halvdårlige dates og så opgive duer altså ikke. Prøv at lav en god profil og lede efter et match på dating.dk og så gå ud på 1-2 dates om ugen - så lover jeg at du var en kæreste efter et halv år. Sandsynligheden er meget stor i hvert fald. Ellers skal du ikke indad 

min tidligere kæreste fandt jeg også inde på dating.dk men han valgte desværre at være sammen med andre..

men måske jeg selv var mere åben dengang (det er efterhånden knap 6 år siden) end jeg er nu.. 

Anmeld Citér

22. december 2015

Babilooo

Anonym skriver:

min tidligere kæreste fandt jeg også inde på dating.dk men han valgte desværre at være sammen med andre..

men måske jeg selv var mere åben dengang (det er efterhånden knap 6 år siden) end jeg er nu.. 

Vær ærlig og åben - beskriv havd du søger og hvad du står for.

tag selv kontakt i stedet for at blive valgt til af andre

Anmeld Citér

22. december 2015

Babilooo

Og det er en god ide med korte kaffe dates - så behæver man ikke bruge en hel aften på en man ikke gider

Anmeld Citér

22. december 2015

et-ønske

Anonym skriver:

Jeg er blevet anbefalet den, men kan det passe at man skal betale penge for at være medlem?? 

Mener man kan få et prøve medlemsskab i 7 dage - herefter koster det vist lidt. Jeg var så glad for det netværk  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.