Hvor finder man de gode fyre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Der er sgu bekymrende mange idioter!  Seriøst....

Det mener jeg virkelig!

Jep, og jeg føler det som om jeg render ind i dem allesammen.. 

Det er simpelthen utroligt at SÅ mange mænd kan være så store idioter som dem der er på singlemarkedet.. 
Og ja jeg har desværre mødtes med et par stykker.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2015

Mamalou

Sig til når du finder ud af det. Jeg har været single i 3,5 år og synes ikke det er nemt 

Anmeld Citér

22. december 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Nu har jeg været alene i et halvt år efterhånden med min søn, og jeg savner virkelig at have en fyr, især i de weekender hvor sønnen ikke er hjemme. 

Men hvor leder man henne? Er der nogen der har gode erfaringer med noget bestemt? Jeg er ikke desperat eller noget, men vil da gerne til at møde nogen af det modsatte køn igen, og helst dem som kan behandle deres damer ordentligt.

Så hvor leder man henne? Vi må være flere i samme båd.

Selv de bedste mænd har desværre dårlige sider 

Anmeld Citér

22. december 2015

Anonym trådstarter

lillespir26 skriver:

Selv de bedste mænd har desværre dårlige sider 

Kan de så bare ikke lære at lade være med at vise dem på første date. 

Vi har alle dårlige sider, men vi viser dem jo ikke på en gang..

Anmeld Citér

22. december 2015

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Sig til når du finder ud af det. Jeg har været single i 3,5 år og synes ikke det er nemt 

Tror os bare jeg ender med at være single resten af mit liv.. :O

Anmeld Citér

22. december 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Jep, og jeg føler det som om jeg render ind i dem allesammen.. 

Det er simpelthen utroligt at SÅ mange mænd kan være så store idioter som dem der er på singlemarkedet.. 
Og ja jeg har desværre mødtes med et par stykker.. 

Samme her ! Med et par kærester ind imellem og så tilbage til single livet..... og ja det er vitterligt vildt så mange tosser der er derude. 

Anmeld Citér

22. december 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Samme her ! Med et par kærester ind imellem og så tilbage til single livet..... og ja det er vitterligt vildt så mange tosser der er derude. 

tror bare jeg forbliver single hvis det er standarden jeg er rendt ind i

Anmeld Citér

22. december 2015

Tip!

Jeg mødte min kæreste via tinder... For præcis et år siden Idag skrev han til mig for første gang, og der gik et par dage inden jeg svarede.. 

Vi er flyttet sammen og det er en blanding af kærlighed, kaos, madpakker, arbejde... Men jeg vil ikke være ham foruden  

Anmeld Citér

22. december 2015

Anonym trådstarter

BC skriver:

Jeg mødte min kæreste via tinder... For præcis et år siden Idag skrev han til mig for første gang, og der gik et par dage inden jeg svarede.. 

Vi er flyttet sammen og det er en blanding af kærlighed, kaos, madpakker, arbejde... Men jeg vil ikke være ham foruden  

Jeg har forsøgt mig med tinder, synes ikke der kom en masse ud af det.. Synes mest dem der er derinde bruger det som en slags bootycall

Anmeld Citér

22. december 2015

Tip!

Anonym skriver:

Jeg har forsøgt mig med tinder, synes ikke der kom en masse ud af det.. Synes mest dem der er derinde bruger det som en slags bootycall

Det er der også mange der gør... Der gik et halvt års tid og utallige "match" senere, så dukkede min kæreste op..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.