Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Nu har jeg været alene i et halvt år efterhånden med min søn, og jeg savner virkelig at have en fyr, især i de weekender hvor sønnen ikke er hjemme. Men hvor leder man henne? Er der nogen der har gode erfaringer med noget bestemt? Jeg er ikke desperat eller noget, men vil da gerne til at møde nogen af det modsatte køn igen, og helst dem som kan behandle deres damer ordentligt. Så hvor leder man henne? Vi må være flere i samme båd.
Nu har jeg været alene i et halvt år efterhånden med min søn, og jeg savner virkelig at have en fyr, især i de weekender hvor sønnen ikke er hjemme.
Men hvor leder man henne? Er der nogen der har gode erfaringer med noget bestemt? Jeg er ikke desperat eller noget, men vil da gerne til at møde nogen af det modsatte køn igen, og helst dem som kan behandle deres damer ordentligt.
Så hvor leder man henne? Vi må være flere i samme båd.
Well.. Hvor er du fra? Jeg er har en god kammerat der leder efter en sød pige.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg fandt en ret god en på badoo
Anonym skriver: Hvor mon du bor henne?? Netdating slår bare SÅ meget fejl hver gang..
Hvor mon du bor henne??
Netdating slår bare SÅ meget fejl hver gang..
Silkeborg Kender en som fandt sin nu mand i single rock klubben
LonglivetheQueen skriver: Well.. Hvor er du fra? Jeg er har en god kammerat der leder efter en sød pige.
Jeg er fra Nordjylland..
MummiT skriver: jeg fandt en ret god en på badoo
Den har jeg faktisk tænkt på men hvordan fungerer det?? Logger man også på via Facebook derinde??
Mulllesmor skriver: Silkeborg Kender en som fandt sin nu mand i single rock klubben
Ja det var lige langt nok for mig.. Men mon ikke der også findes noget lignende i Aalborg
Anonym skriver: Den har jeg faktisk tænkt på men hvordan fungerer det?? Logger man også på via Facebook derinde??
man kan vidst både med og uden fb.
man skal sortere i de der mænd men mellem alle dick-picsene er der nogle ret gode nogen
MummiT skriver: man kan vidst både med og uden fb. man skal sortere i de der mænd men mellem alle dick-picsene er der nogle ret gode nogen
dick pics??
Anonym skriver: dick pics??
Yeah.. Altså jeg fik en hel del af dem, men det kan også have noget med alderen at gøre.. Jeg er 21 og det var hovedsageligt jævnaldrende fyre der sendte dem..
Jeg har fundet min kæreste i fitness World. Og han er sgu ret sød, så prøv der
Så du kan jo melde dig ind, hvis du ikke allerede er og så ned og løfte på nogen tunge vægte, som du engang imellem skal have hjælp til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128