Ville du vide det hvis din mand var overgrebsmand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2015

Anonym

Bshizzle skriver:

Undskyld men... "Forståeligt nok"?! ... 

Hun burde da ikke være vred på dig, men ha forståelse for at du måske ville ha svært ved at sige det. 

Men er ked af det du er blevet udsat for 

Jeg syntes egentlig at den var fair nok. Hun havde børn og kan egentlig godt følge hende i at hun gerne ville have haft muligheden for at vurdere om de var i fare eller ej. Jeg gik selv med en dårlig smag i munden og var meget obs på hvordan han var over for børnene. TTror godt at hun kunne forstå at det var hårdt for mig men hendes mor instinkt var større, det ville mit nok også være.

Jeg har lært at leve med det og det er en del af min historie som har gjort mig til den jeg er i dag. Men tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Betjenten der tog imod min anmeldelse fortalte mig at statistikken siger at 98% af overgrebsmænd gentager deres handlinger hvis det ikke bliver forhindret. Derfor bruges behandlingsdomme ofte i disse sager, men det nytter jo så ikke meget hvis de kun får 7 samtaler med en psykolog. Det bliver man jo ikke kureret af. 

Ja, det er der jo desværre noget om. Tænkte bare, at hvis han selv var et barn da det skete, at det evt. Kunne være anderledes for ham som voksen. Tror du han selv er blevet misbrugt eller oplevet overgreb. Det siges jo ofte at bunde i det. Når han intet ansvar tager og intet angrer så virker det godt nok bekymrende for om han kan begå overgreb igen. Håber du fortæller hende det.

Anmeld Citér

11. august 2016

Anonym trådstarter

En lille update tænkte jeg ville være på sin plads. Jeg har forsøgt at kontakte min brors kæreste via brev men hun har sendt mit brev uåbnet retur med et svar der lyder, at hun "under ingen omstændigheder ønsker at tale med mig, da jeg har ødelagt min brors liv (ved ikke om jeg skal grine eller græde) og det skal stoppe nu." Jeg vælger derfor at lade det være nu og håbe på at hun er mor nok for deres eventuelle barn/børn til at handle hvis hun opdager noget.

Tak for jeres svar, det gav mig modet til at handle så jeg nu føler at jeg har gjort hvad jeg kunne. 

Anmeld Citér

11. august 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
Anonym skriver:

En lille update tænkte jeg ville være på sin plads. Jeg har forsøgt at kontakte min brors kæreste via brev men hun har sendt mit brev uåbnet retur med et svar der lyder, at hun "under ingen omstændigheder ønsker at tale med mig, da jeg har ødelagt min brors liv (ved ikke om jeg skal grine eller græde) og det skal stoppe nu." Jeg vælger derfor at lade det være nu og håbe på at hun er mor nok for deres eventuelle barn/børn til at handle hvis hun opdager noget.

Tak for jeres svar, det gav mig modet til at handle så jeg nu føler at jeg har gjort hvad jeg kunne. 

Du har gjort hvad du kunne. Synes du skal lade det hvile nu. Du skal ikke bære det ansvar resten af dit liv. 

Han kan jo finde nye kærester igen og igen. Hvis de konfronterer sig skal du være ærlig men ellers pas på dog selv 

Anmeld Citér

11. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Puha for en modbydelig bror du har 

Jeg tænkte om din eks-svigerinde måske med held kan fortælle din historie til den nye kæreste? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.