Hej der ude
Jeg vil gå direkte til sagen.
Min mand og jeg skal på ferie med min familie og bo sammen i et stort hus. Manden og jeg er igang med pb og skal i behandling, dette ved min familie ikke...
Vi har overvejet at fortælle dem det på ferien da alle så er samlet og de ikke kommer til at hører det af andre veje. Vi har overvejet at sige det da mit humør er meget berørt af det hele og bryder mig ikke om at skulle holde det hemmeligt mere når vi ikke ved om det føre en baby med sig... Min mor er blevet meget opmærksom på mig det sidste stykke tid og ved ikke om hun har en mistanke...
Især jeg vil gerne ud med det men er bange for at ødelægge ferie stemningen lidt med den oplysning... svigermekaniken får det selvfølgelig også afvide enden lige før eller lige efter ferien, så de også høre det fra os og ikke andre.
Jeg kan virkelig ikke besluttet mig for om det er en god idé eller ej og manden ligger beslutningen hos mig så der ikke meget hjælp at hente, han har dog sagt lidt mellem linjerne at han lidt synes vi skal tige, da vi selvfølgelig får et barn nu når vi skal i behandling men at det er min beslutning...
Anmeld
Citér