Ser I jeres svigerforældre som jeres familie??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hm.... Nope! De er ikke min familie men min mands. Hvorfor? Ved jeg ikke men måske fordi vi ikke har ret meget kontakt til dem. Og fordi de aldrig ringer eller spørger til os med mindre de mangler penge. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2015

Anja82

Kay skriver:

Ærligt nej det gør jeg ikke

de respektere ikke mig for den jeg er, og kan finde på at tale grimt og nedladende til mig for mig er en familie en der altid har din ryg og er der for at beskytte dig og ikke for at dolke dig ned så snart de får chancen 

med min familie kan jeg være mig selv det kan jeg ikke med min svigerfamilie

Kan desværre kun nikke genkendende til det du skriver.. 

Anmeld Citér

18. december 2015

Karina84

JA ingen tvivl om det. Mine svigerforældre er fantastiske  

Og det er faktisk ikke længe siden, at jeg ved et kram fra svigerfar (som ellers sjældent deler ud af dem), hvor jeg bare kunne mærke at han oprigtigt var glad for at se mig, blev rigtig blød om hjertet og kunne mærke at de ER bare min familie.

Det samme er min egen fantastiske familie, og jeg føler mig bare utrolig heldig og lykkelig over at jeg har hele to hold forældre der vil gøre alt for mig (os), som altid er klar med gode råd, støtte og kram  

Anmeld Citér

18. december 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Aisha skriver:

Hm.... Nope! De er ikke min familie men min mands. Hvorfor? Ved jeg ikke men måske fordi vi ikke har ret meget kontakt til dem. Og fordi de aldrig ringer eller spørger til os med mindre de mangler penge. 

Ej, det er da også irriterende 

Anmeld Citér

18. december 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Anja82 skriver:

Kan desværre kun nikke genkendende til det du skriver.. 

Øv, øv 

Anmeld Citér

18. december 2015

An&Jo

Det gjorde jeg ja.. 
Selvfølgelig havde vi vores uoverensstemmelser omkring nogen ting, men vi respekterede hinanden, og jeg følte mig værdsat i den familie.. 

Modsat min egen som jeg overhovedet ingen kontakt har til.. 

Men efter min mand og jeg er blevet skilt så mærker man tydeligt at de faktisk ikke er familie af blod, for de vælger jo selvfølgelig hans side.. 
Det er også helt fair, men kunne da godt have brugt at de havde spurgt mig om hvad der var sket osv.. 

Jeg tror ikke jeg kommer til at få den følelse igen for en ny familie, og jeg har i forvejen rigtig svært ved at føre mig ind i en ny familie, og bare det at lade nye mennesker lære mig at kende, så det at de har valgt mig fra på den måde efter skilsmissen gør sq lidt ondt, men det var forventeligt.. 

Anmeld Citér

18. december 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
An&Jo skriver:

Det gjorde jeg ja.. 
Selvfølgelig havde vi vores uoverensstemmelser omkring nogen ting, men vi respekterede hinanden, og jeg følte mig værdsat i den familie.. 

Modsat min egen som jeg overhovedet ingen kontakt har til.. 

Men efter min mand og jeg er blevet skilt så mærker man tydeligt at de faktisk ikke er familie af blod, for de vælger jo selvfølgelig hans side.. 
Det er også helt fair, men kunne da godt have brugt at de havde spurgt mig om hvad der var sket osv.. 

Jeg tror ikke jeg kommer til at få den følelse igen for en ny familie, og jeg har i forvejen rigtig svært ved at føre mig ind i en ny familie, og bare det at lade nye mennesker lære mig at kende, så det at de har valgt mig fra på den måde efter skilsmissen gør sq lidt ondt, men det var forventeligt.. 

Øv hvor lyder det hårdt  Ja, så må man virkelig føle sig ubetydelig når de ikke vil have noget med en' at gøre mere 

Anmeld Citér

18. december 2015

An&Jo

Omsorgsgiver skriver:

Øv hvor lyder det hårdt  Ja, så må man virkelig føle sig ubetydelig når de ikke vil have noget med en' at gøre mere 

Ja det er ihvertfald ikke nogen rar følelse :/ 

Anmeld Citér

18. december 2015

Bshizzle

Ja! 

Jeg ELSKER min Svigermor! 

Hun var en kvinde som meget hurtigt tog imod min søn og jeg i sin tid da jeg fandt sammen med hendes søn  

Hun er en kvinde man kan snakke med ALT om og kan ringe til dag og nat hvis man har brug for råd eller bare hygge snakke. 

Og ja, hun er så fantastisk at vi faktisk har lavet et værelse til hende i vores hus, så hun altid kan sove hos os  

Der imod har jeg svært ved at placere min Svigerfar (Svigermor og Svigerfar er skilt for 100 år siden).. Men jo, føler vel han er en del af familien selvom vi ikke ser ham så tit.  

Anmeld Citér

18. december 2015

Vivienne

Desværre må jeg sige nej. 

De har gjort ting, som gjorde at jeg mistede respekten for dem, og de har dermed gjort sig uværdige til at være min familie. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.