Ser I jeres svigerforældre som jeres familie??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2015

Vilgerneværegravid

Både og vil jeg sige. Elsker dem dog ikke som jeg elsker min egen familie.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2015

klmf

Ja, de er en del af vores samlede familie. Jeg værdsætter dem hver især. Men skulle vi blive skilt og min mand får en ny kæreste, så ryger jeg jo automatisk ud og så ville jeg ikke længere betegne dem som MIN familie længere, udelukkende som børnenes. Så lad os håbe, det ikke sker, det ville blive alt for bøvlet 

Anmeld Citér

18. december 2015

Tip!

Ja jeg er beriget med fantastiske svigerforældre.. Jeg ser dem oftere end mine egne forældre, og de har ikke blot taget mig til sig som deres (nye) svigerdatter, men min søn er også blevet deres barnebarn på lige fod med de andre.  

Vi holder jul sammen om få dage og det er traditionel FAMILIE JUL, så selfølgelig er mine svigerforældre min familie. 

Anmeld Citér

18. december 2015

Kay

Omsorgsgiver skriver:

Overskriften siger det hele..??..

Føler I at jeres svigerfar og svigermor er jeres familie??

Ærligt nej det gør jeg ikke

de respektere ikke mig for den jeg er, og kan finde på at tale grimt og nedladende til mig for mig er en familie en der altid har din ryg og er der for at beskytte dig og ikke for at dolke dig ned så snart de får chancen 

med min familie kan jeg være mig selv det kan jeg ikke med min svigerfamilie

Anmeld Citér

18. december 2015

esioul

Ja det gør jeg.

Har den bedste svigerfamilie der støtter os i medgang og modgang. 

Anmeld Citér

18. december 2015

Junipige15

Jeg ser ikke min svigerfamilie som min egen familie. Jeg er generelt meget tæt med min egen familie, og det er jeg ikke med min mands familie. jeg ser min svigerfamilie som min mands familie, og min datters farmor, farfar, onkler osv :-) 

Anmeld Citér

18. december 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
alenemor42 skriver:

Åh jamen fordi det ikke er min familie. Skulle man gå fra hinanden osv. Så er de jo ikke din familie mere og måske stopper kontakten. De vil nok sjældent være din familie bagefter med samme opbakning som før osv.

Åh...Ja, det kan jeg godt se...

Anmeld Citér

18. december 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
pastry26 skriver:

Nej, men jeg anderkender at de er mine børns familie. 

Hvorfor ser du dem ikke som din familie hvis jeg må spørge? 

Anmeld Citér

18. december 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Kay skriver:

Ærligt nej det gør jeg ikke

de respektere ikke mig for den jeg er, og kan finde på at tale grimt og nedladende til mig for mig er en familie en der altid har din ryg og er der for at beskytte dig og ikke for at dolke dig ned så snart de får chancen 

med min familie kan jeg være mig selv det kan jeg ikke med min svigerfamilie

Øv, det lyder hårdt 

Anmeld Citér

18. december 2015

Ai sha

Kram knus elsker hele min mands kæmpe store familie. Og de elsker mig.

Mine sønners bedsteforældre ( jeg er skildt fra deres Far) bliv til gengæld aldrig nogensinde min familie.

Min egen familie har jeg til gengæld ingen kontakt til. Det har min ex til gengæld .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.