Kan man miste sexlysten af antidepressiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2015

Anonym

Anonym skriver:

Siden 2008 

Og har haft det sådan her længe..... Tænkte bare det måske hang sammen med at få barn, men det burde jo ikke hænge ved tænker jeg...

Med lægens vejledning - se om du kan trappe ud ...

Når det så er sagt - der er mange andre ting dom kan give manglende sexlyst - heriblandt stress depression og p-piller 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2015

Bebsen

Det er en hel normal bivirkning, både for mænd og kvinder.... De perioder jeg har været på antidep medicin har jeg nærmest været aseksuel  du kan evt skifte mærke og se on det er bedre, hvis du ikke kan undvære de antidepressive. Men 7 år er godt nok længe at få antidepressiv medicin, selvf medmindre du er kronisk depressiv... 

Anmeld Citér

17. december 2015

modesty

Anonym skriver:

Siden 2008 

Og har haft det sådan her længe..... Tænkte bare det måske hang sammen med at få barn, men det burde jo ikke hænge ved tænker jeg...

Nå okay, jeg forstod det som at du nyligt var startet op på dem. Jeg tvivler på at en bivirkning kan komme så lang tid efter opstart. Men snak med din læge om det.

Anmeld Citér

19. december 2015

MyLove E

Anonym skriver:

Ja det kan jeg godt se. Men føler jo ikke jeg går og er deprimeret i hverdagen. Har også været på dem længe efterhånden....

Hvad får du pilleren mod? Altså tænker at når du siger du ikke er deprimeret? 

Anmeld Citér

19. december 2015

Anonym

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger....

Og er der nogle der har oplevet det?

Bestemt ja. 

Jeg har mistet mine orgasmer:/

det lyder måske mærkeligt, men jeg får ikke de der gode, dybe orgasmer. Og sexlysten kan sagtens gå fløjten

Anmeld Citér

19. december 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Bestemt ja. 

Jeg har mistet mine orgasmer:/

det lyder måske mærkeligt, men jeg får ikke de der gode, dybe orgasmer. Og sexlysten kan sagtens gå fløjten

Øv!! Men hvad gør du så?

Anmeld Citér

19. december 2015

Anonym

Anonym skriver:

Øv!! Men hvad gør du så?

Jeg væbner mig med tålmodighed. Jeg skal trappe ud fra februar, så jeg glæder mig til sex bagefter

og så 'nøjes' jeg med gennemsnitlige orgasmer

Anmeld Citér

19. december 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
MyLove E skriver:

Hvad får du pilleren mod? Altså tænker at når du siger du ikke er deprimeret? 

Pointen med antidepressiva er jo, at man ikke får depressioner/er depressiv. 

Anmeld Citér

19. december 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Ja som overskriften siger....

Og er der nogle der har oplevet det?

Når du får medicin af enhver art, bør du altid læse indlægssedlen og/eller google det bestemte præparat for at læse om bl.a. mulige bivirkninger - og selvfølgelig være opmærksom på, om de nævnes som hyppige eller sjældne. 

Jeg har taget antidepressiva i cirka tyve år - med undtagelse af graviditeter og ammeperioder - og hos mig er det en bivirkning, at jeg i perioder ikke kan få orgasme, men det kommer og går, heldigvis. 

Anmeld Citér

19. december 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg væbner mig med tålmodighed. Jeg skal trappe ud fra februar, så jeg glæder mig til sex bagefter

og så 'nøjes' jeg med gennemsnitlige orgasmer

Okay men det er trods alt også bedre end slet ingen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.