Kan man miste sexlysten af antidepressiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.219 visninger
27 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. december 2015

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger....

Og er der nogle der har oplevet det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Kig under bivirkninger i indlægsedlen men ja det mener jeg man kan

Anmeld Citér

17. december 2015

alenemor42

Det kan man, det er ikke en unormal bivirkning 

Anmeld Citér

17. december 2015

modesty

Anonym skriver:

Det kan man, og det er da for dårligt at din læge ikke har snakket med dig om bivirkninger inden han/hun har udskrevet recept?

Anmeld Citér

17. december 2015

gokkelok

modesty skriver:

Det kan man, og det er da for dårligt at din læge ikke har snakket med dig om bivirkninger inden han/hun har udskrevet recept?

Man undlader ofte at snakke for meget om bivirkninger når det kommer til antidepressiva, simpelthen fordi mange ikke vil tage dem. Men nu er der også rigtig mange bivirkninger og lægen fortæller jo slet ikke om dem alle. 

Anmeld Citér

17. december 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Synes da egentlig godt jeg havde hørt/læst lidt om det, men ville være meget rart at høre fra nogle der havde oplevet det.

Jeg overvejer virkelig at prøve at komme ud af pillerne fordi den bivirkning virkelig påvirker forholdet....

Anmeld Citér

17. december 2015

modesty

Anonym skriver:

Synes da egentlig godt jeg havde hørt/læst lidt om det, men ville være meget rart at høre fra nogle der havde oplevet det.

Jeg overvejer virkelig at prøve at komme ud af pillerne fordi den bivirkning virkelig påvirker forholdet....

Hvor lang tid har du været på dem? Man anbefaler vist at blive på de samme piller i minimum 3 mdr. fordi bivirkningerne nogle gange går over efter den første indkøringsfase.

Ellers kan man skifte til andre præparater hvor man muligvis ikke har bivirkninger. Men det er meget individuelt fra person til person.

Anmeld Citér

17. december 2015

MyLove E

Ja medicin kan sagtens give det, men det kan selve depression også

Anmeld Citér

17. december 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvor lang tid har du været på dem? Man anbefaler vist at blive på de samme piller i minimum 3 mdr. fordi bivirkningerne nogle gange går over efter den første indkøringsfase.

Ellers kan man skifte til andre præparater hvor man muligvis ikke har bivirkninger. Men det er meget individuelt fra person til person.

Siden 2008 

Og har haft det sådan her længe..... Tænkte bare det måske hang sammen med at få barn, men det burde jo ikke hænge ved tænker jeg...

Anmeld Citér

17. december 2015

Anonym trådstarter

MyLove E skriver:

Ja medicin kan sagtens give det, men det kan selve depression også

Ja det kan jeg godt se. Men føler jo ikke jeg går og er deprimeret i hverdagen. Har også været på dem længe efterhånden....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.