Du kom med alt det, der var dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2015

Christine

Mor og meget mere skriver:

Der er det ene, lille twist ved teksten, at Jens Rosendal skriver "Din næve var så varm og god" - de færreste mænd ville lovprise en kvindes hånd ved at kalde den en næve. Det er så også det eneste hint. I Erik Grips indspilning synger han dog "hånd" i stedet - dybt fjollet! 

Det kan man synes, men det er da bestemt ikke udelukket. Og ts er jo en kvinde og ville så netop sige næve om sin mands hånd, hvis det er sådan man ser det ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2015

Christine

Mor og meget mere skriver:

Der er det ene, lille twist ved teksten, at Jens Rosendal skriver "Din næve var så varm og god" - de færreste mænd ville lovprise en kvindes hånd ved at kalde den en næve. Det er så også det eneste hint. I Erik Grips indspilning synger han dog "hånd" i stedet - dybt fjollet! 

Men ja, lidt provokerende at lave det om til hånd 

Anmeld Citér

18. december 2015

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar.

vi er ikke det mindste homofobiske her hjemme, men jeg ville synes det var lidt plat, hvis alle mennesker så sangen som noget homoseksuelt - nu vi er hetero.

jeg gør som jeg havde planlagt. Får citatet lavet på en wallsticker, hænger den op inden jeg går i seng og lægger et lille kort med min kærlighedserklæring lige i nærheden. Og så håber jeg at han bliver glad. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.