Du kom med alt det, der var dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.427 visninger
22 svar
51 synes godt om
16. december 2015

Anonym trådstarter

hvad forstår du ved sætningen "du kom med alt det, der var dig"?

jeg har tænkt mig at få den lavet som wallsticker til min kæreste i julegave. Altså som en slags kærlighedserklæring. 

Jeg kan bare ikke finde ud af om den symbolisere noget specielt? Homoseksualitet eller lign.? Vi er mand og kvinde og altså ikke homoseksuelle. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2015

Loa

Anonym skriver:

hvad forstår du ved sætningen "du kom med alt det, der var dig"?

jeg har tænkt mig at få den lavet som wallsticker til min kæreste i julegave. Altså som en slags kærlighedserklæring. 

Jeg kan bare ikke finde ud af om den symbolisere noget specielt? Homoseksualitet eller lign.? Vi er mand og kvinde og altså ikke homoseksuelle. 

Jeg synes den er forvirrende, og ved ikke om jeg overhovedet ville forstå hvad den betød...

Anmeld Citér

16. december 2015

Isabella_mor

Jeg ser på den sætning som en person man forelsker sig i fordi de er som de er. At det er personen der kom med sig selv og det var det man faldt for. Det er en smuk kærlighedserklæring synes jeg 

Anmeld Citér

16. december 2015

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Jeg ser på den sætning som en person man forelsker sig i fordi de er som de er. At det er personen der kom med sig selv og det var det man faldt for. Det er en smuk kærlighedserklæring synes jeg 

Tak, så er jeg ikke helt galt på den. Det var præcis sådan jeg tolkede den. 

Anmeld Citér

16. december 2015

amkjaer

Den er i hvert fald nok symbol på homoseksualitet til at vi fik at vide vi ikke måtte bruge den til vores barnedåb fordi præsten sagde at mange forbandt den med dette. Jeg ville nok ikke bruge den på den måde

Anmeld Citér

16. december 2015

Louise H.

Altså sangen er jo skrevet fra en mand til en anden mand. Så det er automatisk der mine tanker flyver hen 

Anmeld Citér

16. december 2015

Sprit25

Ej og hvad så hvis folk anser det som eb homo ting. Hvis du synes det definere dit og din mands forhold så skriv det da. 

Jeg vidste ikke det var fra en mand til en anden

Anmeld Citér

16. december 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det er min yndlingssang og det smukkeste, mest eviggyldige kærlighedscitat, jeg kan komme i tanker om. Folk, der kun forbinder det med homoseksualitet, har ikke forstået en dyt efter min mening - det smukke er netop, at det kan omfatte al kærlighed, uanset alder, køn, hudfarve osv. 

Anmeld Citér

16. december 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
amkjaer skriver:

Den er i hvert fald nok symbol på homoseksualitet til at vi fik at vide vi ikke måtte bruge den til vores barnedåb fordi præsten sagde at mange forbandt den med dette. Jeg ville nok ikke bruge den på den måde

Stakkels præst  Han har da misforstået hele budskabet. 

Anmeld Citér

16. december 2015

MarianneRubi

Isabella_mor skriver:

Også det jeg læser 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.