Kan godt tvivle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2015

jenny4

Anonym skriver:

For det første er der intet i vores muslimske tro der beder os om at gå rundt og bare dræbe folk. Tværdigmod vi mennesker har slet ikk ret til at tag livet af et andet menneske uanset hvad personen må have gjort. Og da heller ikk os selv for den sags skyld ( selv mord mener jeg) ikke alle er lige gode mennesker og det uanset hudfarve størrelser lande og region. 

og da bestemt heller ikk kvindeundertrykkelse. ( tværdigmod da Allah har gjort mand og kvinde lige værdig) 

men bare fordi vi her i det her verden hvor den stærke og støre æder den svage og små. Derfor er mænd så dumme at tro de kan eje en kvinde pga deres styrke. 

Villet bare fortælle og skelne mellem mennesket der gør hvad der passer dem. Og hvad vi i virkelighed få besked af Allah. 

Men ja jeg tænker også at de nok ikk tænker over det. Men god ide jeg kan jo sige noget uden at de skal tro at jeg vil starte en diskution eller noget. Ved bare at sige med et smil at det jo ikk alle muslimer der er onde. �� 

tusind tak for rådet. Men jeg er ikk siger jeg vil sige det når det kom til stykket måske. Jeg ved det ikk må se tiden an der måske ikk grund til at sige noget. 

Bare lige så du ved det så tror jeg heller ikke det er det jeres tro siger - blot at nogle få har tolket det sådan og det er derfor vi hører om det på den måde i medierne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Bare lige så du ved det så tror jeg heller ikke det er det jeres tro siger - blot at nogle få har tolket det sådan og det er derfor vi hører om det på den måde i medierne. 

Og tak fordi du fortæller mig det. Glæder mig over at der findes nogle som dig.der ikk tror på alt som nogle selv gå rundt og opdigter eller tror at de har tolket koranen rigtig. 

Men jeg har fuld forståelse over de danske mennesker der bliver totalt forvirret for self hvad skal de tro når selv NOGLE  der ligefrem kalder sig selv for muslimer at de gå rundt og gør og faktisk siger at de gør hvad koranen fortæller dem selvom det ikk passer det de siger. 

Men det ærdeligt og det ødelægger for de virkelig troende og som virkelig gå efter hvad Allah beder dem om at gøre. 

Men tusind tak for din forståelse og ikk mindst dine svar til mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.