nogle med forstand på mobiler når de går i stykker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2015

SofiaMik

SandraXOXO skriver:

Hvor køber man det der smarte gorilla glas? Går konstant og er bange for at myrde min mobil ved et uheld! 

Mytrendyphone.dk

Incover.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2015

kesuh

Bshizzle skriver:

Nu skal du jo ikke træde hende mere

over fødderne... 

Det er nemmere at være bagklog nu og lære af sine fejl.. 

Men helt enig.. "Gorilla glas" som du så pænt kalder det, er en god anbefaling! 

TS? Jeg kan mindes der ligger en Mobil butik nær grænsen, som laver sådan noget meget billigt OG skaffer originale dele hjem.  (Har en mand som fik hans IPhone 5 lavet billigt samt nyt batteri med hjem). 

Ungyld..  Kunne ikke lade være xD 

Anmeld Citér

14. december 2015

kesuh

SandraXOXO skriver:

Hvor køber man det der smarte gorilla glas? Går konstant og er bange for at myrde min mobil ved et uheld! 

Nu har jeg ikke gorilla glass halløjsa på min, men noget tilsvarende.  Jeg købte mit i elgiganten ellers så har power og andre elektronik bikse det helt sikkert ;-) 

Anmeld Citér

14. december 2015

Christine

SofiaMik skriver:

Du kan købe ny skærm og selv skifte eller få den repareret her

Mytrendyphone.dk

Der er masser af YouTube videoer til at gøre det selv. Har selv sparet mange penge på at gøre det selv.

Hej. ved du hvor man kan købe selve skærmen? 

Min baby smed min HTC tlf på gulvet i dag  Og ja, det var dumt og ja, jeg har faktisk haft et beskyttelsescover.. som min baby har ødelagt ved en tidligere lejlighed 

Men føj, lige midt i (dyre) julegaveindkøb.. suk.

Anmeld Citér

14. december 2015

SofiaMik

Christine skriver:

Hej. ved du hvor man kan købe selve skærmen? 

Min baby smed min HTC tlf på gulvet i dag  Og ja, det var dumt og ja, jeg har faktisk haft et beskyttelsescover.. som min baby har ødelagt ved en tidligere lejlighed 

Men føj, lige midt i (dyre) julegaveindkøb.. suk.

Det var ærgerligt. Ja du skal bare gå ind på adressen Mytrendyphone.dk og vælge dit mærke og så reservedele. 

Google evt først udskiftning af display + tlf model, så ligger der sikkert en YouTube video med instrukser. Jeg har prøvet det dog med bagsiden på en Sony.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.