nogle med forstand på mobiler når de går i stykker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2015

Muffinmus

Se evt her

http://www.mobilsiden.mobi/nyheder/samsung-tilbyder-skift-af-galaxy-skaerm-til-lavpris,lid.22793/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2015

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Se evt her

http://www.mobilsiden.mobi/nyheder/samsung-tilbyder-skift-af-galaxy-skaerm-til-lavpris,lid.22793/

Jeg har ikke købt forsikring med

Det bliver af egen lomme

Anmeld Citér

13. december 2015

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Jeg har ikke købt forsikring med

Det bliver af egen lomme

Du kan få den skiftet ved en uautoriseret forhandler. Og så er det billigere. Dog skal du så være opmærksom på garantien/reklamationsretten. 

Anmeld Citér

13. december 2015

SofiaMik

Du kan købe ny skærm og selv skifte eller få den repareret her

Mytrendyphone.dk

Der er masser af YouTube videoer til at gøre det selv. Har selv sparet mange penge på at gøre det selv.

Anmeld Citér

13. december 2015

Benjamins'mor

MariaE skriver:

2 års garanti er jo kun selve mobilen, ikke hvis man selv er skyld i det.

Så, Skaden dækkes kun ved købt forsikring 

Okay, er ikke helt inde i det der. Jeg har haft gratis forsikring de første 6 mdr på min telefon. 

Anmeld Citér

14. december 2015

kesuh

Nu kommer det dumme spørgsmål..  Hvorfor har du ikke smidt 150-200kr efter noget gorilla glass eller lignende eller hvad de nu kalder den beskyttende hinde man putter henover glasset. Det har reddet min tlf mange gange fra nøgler og andre sjove spidse ting 

Anmeld Citér

14. december 2015

Bshizzle

kesuh skriver:

Nu kommer det dumme spørgsmål..  Hvorfor har du ikke smidt 150-200kr efter noget gorilla glass eller lignende eller hvad de nu kalder den beskyttende hinde man putter henover glasset. Det har reddet min tlf mange gange fra nøgler og andre sjove spidse ting 

Nu skal du jo ikke træde hende mere

over fødderne... 

Det er nemmere at være bagklog nu og lære af sine fejl.. 

Men helt enig.. "Gorilla glas" som du så pænt kalder det, er en god anbefaling! 

TS? Jeg kan mindes der ligger en Mobil butik nær grænsen, som laver sådan noget meget billigt OG skaffer originale dele hjem.  (Har en mand som fik hans IPhone 5 lavet billigt samt nyt batteri med hjem). 

Anmeld Citér

14. december 2015

SandraXOXO

kesuh skriver:

Hvor køber man det der smarte gorilla glas? Går konstant og er bange for at myrde min mobil ved et uheld! 

Anmeld Citér

14. december 2015

Sprit25

Jeg vil anbefale en elektronik forsikring. Det dækker sådanne skader, mod en selvrisiko på 1000 kr

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonym trådstarter

Mange tak til alle der har skrevet. 

Penge er ikke et problem, og det gælder ikke for mig om at lyve for at måske få lavet det billigere

Eller om han få  lavet det billigt et sted med noget Kina knald,  det gælder for mig om at bare få lavet glasset i min telefon, fordi den kun er fem  seks måneder gammel, og ja, det kan nok bedst betale sig og købe en ny telefon,  men det værste jeg ved, er at skulle igang med en ny telefon.. os selvom det kunne være en magen til at jeg købte.

Nu har jeg lagt en masse ind  i den her telefon  osv, så derfor skal glasset bare skiftes og betales

Og så smiler jeg bare og er glad.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.