nogle med forstand på mobiler når de går i stykker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
24 svar
3 synes godt om
13. december 2015

Anonym trådstarter

Hej damer

Jeg fik i dag gjort en lille ting, som blev til en lidt større ting 

Jeg lagde min mobil i lommen, og havde åbenbart en nøgle i den lomme os, den kære lille nøgle lavede en rids/lille hul i telefon displayet, som så gjorde at skærmen revnede fra den ene ende til den anden ende

Det er en Samsung galaxy s5, som jeg købte for fem  seks måneder siden i bilka. 

Så nu kommer mit spørgsmål, for jeg har overhovedet ikke forstand på det her, men kan man gå ned i bilka, og få lavet displayet igen?

Eller hvad Gør jeg?

1. Håber inderligt  nogle kan hjælpe mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej damer

Jeg lagde min mobil i lommen, og havde åbenbart en nøgle i den lomme os, den kære lille nøgle lavede en rids/lille hul i telefon displayet, som så gjorde at skærmen revnede fra den ene ende til den anden ende

Så nu kommer mit spørgsmål, for jeg har overhovedet ikke forstand på det her, men kan man gå ned i bilka, og få lavet displayet igen?

Eller hvad Gør jeg?

Har du fumle-forsikring på den? For så er den i hvert fald dækket.

Ellers ville jeg nok gå ned og høre dem ad om det er noget der er dækket af reklemationsretten  (Evt sige at du bare tabte den)

Anmeld Citér

13. december 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hej damer

Eller hvad Gør jeg?

Det burde du kunne. Der er stadig garanti på, min er godt nok iPhone men jeg har 2 års garanti. 

Har du købt forsikring til den? 

Anmeld Citér

13. december 2015

Muffinmus

Kun hvis du har tilkøbt forsikring,  ellers skal du selv dække.

En ny skærm til min z3 koster f.eks 2500

Anmeld Citér

13. december 2015

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Det burde du kunne. Der er stadig garanti på, min er godt nok iPhone men jeg har 2 års garanti. 

Jeg har to års garanti på den. 

Men tænker at jeg jo nok selv skal betale en ny skærm alligevel, den koster bare næsten det samme som en ny telefon

Anmeld Citér

13. december 2015

Muffinmus

Benjamins'mor skriver:

2 års garanti er jo kun selve mobilen, ikke hvis man selv er skyld i det.

Så, Skaden dækkes kun ved købt forsikring 

Anmeld Citér

13. december 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Har du fumle-forsikring på den? For så er den i hvert fald dækket.

Ellers ville jeg nok gå ned og høre dem ad om det er noget der er dækket af reklemationsretten  (Evt sige at du bare tabte den)

Jeg vil helst ikke lyve, men bare være ærlig tror jeg Gør som du forslå, med at gå i bilka med den, og så må de guide  mig

Anmeld Citér

13. december 2015

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Kun hvis du har tilkøbt forsikring,  ellers skal du selv dække.

En ny skærm til min z3 koster f.eks 2500

Det er mange penge. 

Hvis jeg går i bilka, og de hjælper mig, er der så ikke noget med at de kan finde bevis/bongen på telefon? 

Eller skal man selv ha den med? Ved du noget om det?

Anmeld Citér

13. december 2015

Muffinmus

Det hele handler om, om du har tilkøbt forsikring??Har du, er du dækket via Bon eller skriftligt aftale, har du ikke, så skal du selv dække skaden. Den er ikke dækket af garantien.

Anmeld Citér

13. december 2015

Muffinmus

Nu er skærmen til min også ret dyr, du kan måske få skiftet din billigere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.